~
''B-Ben.. Ben senden uzak durmak istiyorum.'' derince nefes alıp verdim. İçten içe ona yakın olmak istiyordum.''
''Seni tanıdığım için mutluyum, bana öğrettiğin şeyler çok fazla.''
''Harry, neden böylesin?''
''Nasıl hiç beklenmedik bir anda affedilemeyecek bir hata yapıp daha sonrasında yeniden kendine aşık ediyorsun?''
''Kalbimi kırıyorsun, ben kırık parçalarını toparlamaya çalışırken sen onları tamir ediyorsun.''
''Ve yeniden kendine aşık ediyorsun?''
''Ben üzülmek istemiyorum. Özellikle seni severken senin tarafından üzülmeyi hiç istemiyorum.''
Harry'nin hıçkırıkları duyuluyordu, bu berbattı.
''Seni seviyorum, Louis. Aramıza kimsenin girmesini ve bozmasını istemiyorum.''
''Eğer birilerinin girip bozacak aramız varsa tabii.'' diye mırıldandım. Duyup duymayacağından emin değildim, ve bunu neden düşündüğümü de bilmiyordum. Açıkçası, bu söylediğim kabaydı..
''Benim tarafımdan çok kez üzüldün, biliyorum ama bırak o kırgınlığı sevgimle doldurayım.''
''Louis, bitirmeni istemiyorum.''
Kırgınlığım sevgiyle doldurulmayacak kadar büyüktü. Ama o benim kalbimi kendi büyük kalbinde saklıyordu ve böylece hiçbir şey beni üzemiyordu. Ama bu sefer öyle değildi.
''Ben yeniden üzüleceğimi biliyorum Harry. Daha fazla kendini yorma lütfen.''
''Sen beni affedene kadar susmayacağımı biliyorsun, değil mi?''
Kurtuluşum yoktu..
''Biliyorum ama bilmek istememeyi dilerdim.''
Sesi düzelmeye başlamıştı, ''Oops, çok geç.''
''Komik olduğunu falan mı sanıyorsun?'' güldürmeye çalışıyordu.
''Evet.'' sesi iyi geliyordu, mutlu olmaya başlamıştı. Ama hala kırgındım.
''Ama değilsin.''
''Bu arada beni aramazsan sevinirim, lütfen arama.''
''Mutlaka arayacağım.'' dedi ve telefonu kapattı.
Nasıl da çabuk değişen ruh hallerimiz vardı. Daha yarım saat önce ağlıyor ve ona diyecek hiçbir kelime bulamıyordum, ama şimdi? Şimdi gülmüştük bile. Aslında o gülmüştü. Ona her ne kadar komik değilsin desem bile o çok komik bir insandı.
O benim sevgilimdi, ve ben ona her haliyle katlanmak zorundaydım.
Herkes hayatında hata yapmıştır, ve bunlardan güzel dersler çıkarmıştır. Harry ve bende çoğu kez hata yapmıştık. Fakat biz birlikteydik, ve bizi yıkmak isteyen engelleri yıkmıştık birlikte. Harry'nin yapmış olduğu -kazara bile olsa- bu hata, yine bizim sevgimizin önüne geçememişti.
İlişkimiz nereye kadar gidecekti bilmiyordum ama mutlu bir sonla bitmesini istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fanboy~{l.s}
FanfictionUsulca yanına yaklaşıp ''Bir fotoğraf çekilebilir miyiz?'' dedim. Yakından bakılınca yeşil gözleri daha güzeldi. Bana baktı ve sıcak gülümsemesiyle ''Evet,tabii ki.'' dedi.