''first step''

2.6K 252 230
                                    

İlk adım: Harry'ye bir demet gül al.

~

Çiçekçiden çıktığımda arka cebimde ki not defterimi çıkartıp ''ilk adım''ın üstünü çizdim. Şimdi yapmam gereken tek iş, Harry'ye gidip kıpkırmızı olan bu güzel gülleri ona vermekti.

Hava yine yağmurlu ve soğuktu. Londra'nın diğer her günü gibiydi. Adımlarımı hızlandırdıkça yağmur damlaları yüzüme daha çok çarpıyordu. Yerler çok kaygandı ve ben bot giydiğim için şükrediyordum. Islak saçlarımı geri yatırdım ve biraz daha hızlı yürümeye başladım.

Güzel bir anı olacak gibiydi. Harry kırmızı rengini çok sever. Tıpkı benim gibi.

~

Kapısının önüne geldiğimde kapıyı tıklattım. Elimde ki demeti göğsümün ortasına getirdim. Harry'nin kapıyı açmasını beklerken terlemeye başlamıştım bile. Çok fazla heyecanlıydım.

Ya gülleri kafama atsaydı? Ya da gülleri alıp kapıyı yüzüme kapatsaydı? Hayır, en kötüsü beni kapının deliğinden görüp kapıyı açmayacaktı.

Diye düşünürken Harry'nin kapıyı açmasıyla tüm düşüncelerim uçuvermişti. Elimde ki gülleri gördüğünde kocaman gülümsedi.

''Ş-Şey.. Immm.. B-Bunlar, bunlar.. s-senin için.'' demeti ona uzattım.

''Tanrım! Louis! Bunlar çok güzel!" demeti aldı, "Teşekkür ederim, içeri gelsene?"

Parmaklarımı kütlettim ve içeri girdim. Evi her zaman ki gibi vanilya kokuyordu. Ve evinde ki kahverengi, siyah renklerini kaldırmıştı.

Evine mavi, yeşil ve beyaz hakimdi.

"Evin çok güzel olmuş." dedim koltuğa otururken. Burayı özlemiştim.

"Evet." dedi. Gülleri su dolu vazoya koydu. "Mavi ve yeşil birlikte inanılmaz duruyor."

"Seni özlemiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Seni özlemiştim." bunu söylerken gülümsemişti. Gülüşü çok güzeldi.

"Gülüşün çok güzel." gözlerine baktım. Yeşilin en güzel tonu.

''Louis, lütfen..'' başını öne eğdi ve gülümsedi. Kendisine iltifat edilmesinden çok utanırdı. 

''Tamam, tamam..'' güldüm, ''Ama şunu da söylemeden edemeyeceğim. Utanınca çok şirin görünüyorsun.'' 

{Tüm güzel yorumlarınız ve destekleriniz için sonsuz teşekkürler. Sizi çok seviyorum.x

Fanboy~{l.s}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin