''Beni kızdırma,sevgilim''

5.6K 497 351
                                    

Yavaşça geri çekildim. ''Harry, bence durmalıyız. İleri gitmeli miyiz, bilmiyorum ama ben hazır değilim.'' dedim. Harry'nin yüzü düşmüştü ve kaşlarını çatarak ''Duralım.'' diyerek sert bir cevap verdi.

''Hey, eğer ben bir yanlış yapt...'' sözüm yarıda kalmıştı, çünkü Harry sert bir şekilde ''Yanlış yaptığın bir şey yok.'' deyip ayağa kalkmıştı. Sinirliyken ondan korkmuştum.

Kaşlarını çatarak konuştuğu zaman, gerçekten katı bir insan gibi görünüyordu. Ama aslında, o hayatınızda görebileceğiniz en nazik ve kibar insandı.

Harry, sinirle mutfağa girerken bende ayağı kalkıp cama doğru yürüdüm. Kollarımı göğsümün altında birleştirdim ve gökyüzünü izlemeye başladım. Yağmur yağacak gibi duruyordu.

Neden sinirlenmişti? Onunla ileri gitmediğim için mi? Ama o bunu bilmeliydi. Onunla ileri gitmeyeceğimi düşünmeliydi. Şuan onunla birlikte olmaktan çekilmem, onunla asla birlikte olmayacağım anlamına gelmiyordu. Sadece şuan, doğru zaman değildi.

Harry'nin arkamdan sarıldığını hissedince gevşedim. ''Kızmadım. Sadece biraz tuhafıma gitti.'' diye konuşmaya başladı.

''Korktum.'' dedim gülerek. ''Sinirli olduğun zaman ürkütücü oluyorsun.''

''O zaman..'' diye konuşmaya başladı. ''O zaman beni kızdırma,sevgilim.''

Fanboy~{l.s}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin