{Heeeeyyy! Geri döndüm. Zor geçen üç sınav haftasından sonra yeniden sizlerleyimmmmm!}
Matematik dersinden aldığım 86 notu ailemi ve Harry'i gururlandırırken Harry'nin küçük ama görkemli sürprizleriyle başım dönüyordu. En sevdiğim yazarlardan aldığı imzalar beni fazlasıyla mutlu ediyordu.
Güzel geçen günlerim de bir arkadaşımı kaybetmiştim; Lindsay. Harry'nin sıkı kuralları arkadaş çevremi de kısıtlamıştı. Ve Lindsay'in yaptığı kötü şeyler de Harry'nin kulağına gidince bende onunla arkadaşlığımı kesmek zorunda kaldım.
Harry dünya turu sonrasında araya girmişti ve bu ara gerçekten ikimizin ilişkisi içinde harika bir şeydi. Bol bol konuşuyor ve bol bol birlikte oluyorduk. Bundan en mutlu olan bendim.
~
Kapıyı açtığımda elinde bir demet çiçek ile Harry vardı. Gülümsedim ve geçmesi için çekildim. Bana sımsıkı sarıldığında bir anda bütün enerjim gitti. Göğsünde uyuyakalmak ve sonsuza kadar orada kalmak istedim.
Yavaşça benden ayrıldı ve içeri geçti. Elinde tuttuğu kutuyu bana doğru uzattı ve sırıttı.
Kutuyu açtım ve renk renk kap kekleri gördüm. Daima bunlarda alırdı. Onun sürekli yaptığı bu tutumdan dolayı bende tam bir kap kek delisi olmuştum. Kilo almak umurumda bile değildi. Tatlı yemek dünya üzerinde ki en güzel şey!
''Sevgilim! Bu seferkiler daha hoş görünüyor.'' dedim gülümseyerek. Daima bunu diyordum ve bu da onun hoşuna gidiyordu. ''Değil mi?'' dedi gülerek, ''Bu sefer başka bir yerden aldım. Bebeğim, bunun yanına içecek bir şeyler getirebilir misin? Ama eğer istemiyorsan ben getiririm. Bak sorunsa söyl...'' sözünü kestim, ''Sikeyim, Harry bir sakin olur musun? Getireceğim ve burada sakince otur.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fanboy~{l.s}
FanfictionUsulca yanına yaklaşıp ''Bir fotoğraf çekilebilir miyiz?'' dedim. Yakından bakılınca yeşil gözleri daha güzeldi. Bana baktı ve sıcak gülümsemesiyle ''Evet,tabii ki.'' dedi.