- Tsurune wszystko gotowe ?
Zapytał Torit patrząc na machiny oblężnicze.
- Wszystko gotowe.
Odpowiedziała kobieta. Do chłopaka podbiegł jeden z żołnierzy mówiąc.
- Toricie dowódca Doro zaczął zdejmować strażników z murów.
- Doskonale. NAŁADOWAĆ TREBUSZE, PRZYGOTOWAĆ TARAN !
Wykrzyczał chłopak.
- TREBUSZE OGNIA !
Trebusze ciskały wielkimi głazami w grube mury zamku. Wraz z czwartą falą ruszyli halabardnicy wraz z taranem osłaniani przez tarczowników. Łucznicy ostrzeliwali z lasu żołnierzy na murach aż nie doszli tam wojownicy generała Doro. Brama została zniszczona za piątym uderzeniem.
- DO ATAKU !
Wykrzyczał Torit ruszając na zamek dosiadając zmorę za nim jak szarańcza pędziła jazda. Gdy buntownicy weszli do miasta zastali strażników gotowych do walki. Zaczęła się prawdziwa rzeź ulice miasta spłynęły krwią. Torit dostrzegł Noel w tłumie walczących jak z gracją zabijała kolejnych strażników. Chłopak pędził w jej stronę co Noel zauważyła. Torit wystawił rękę łapiąc swoją ukochaną i posadził ją za sobą. Zmora pędziła ja szalona w stronę zamku. Do chłopaka dołączyły wojska Asatora którzy zajęli koszary i wartownie. Przed zamkiem stali elitarni wojownicy całkowicie opancerzeni.
- Torit zajmijcie ich ja prześlizgnę się do środka i obalę Genysis.
Noel zeskoczyła z siodła i pobiegła w jedną z uliczek. Gdy tylko znikła za rogiem jej ramie rozciął przelatujący sztylet. Noel złapała się za ranę i spojrzała w stronę z której nadleciało ostrze. Zobaczyła osobę w czarnych ubraniach i z kapturem na głowie w ręku miał sztylet który podrzucał do góry.
- W końcu jesteśmy sami.
Czarnowłosa usłyszała męski głos. Chłopak zdjął kaptur miał brązowe krótkie włosy i ciemno zielone oczy, a na twarzy złośliwy uśmiech.
- Czemu chciałeś być ze mną sam na sam ?
- Jesteś głupia czy udajesz ?
Spytał złośliwie chłopak mówiąc dalej.
- Jakbym zaatakował cię w lesie to twój chłoptaś przyłączył się do walki.
Noel zdziwiła się.
- Jak to w lesie ? Wiedziałeś że szykujemy atak ?
- Oczywiście że wiedziałem. Pomyśl że mogłem wam poderżnąć gardła, jak prawdziwy skrytobójca.
- Żołnierze nie wyglądali jakby spodziewali się ataku.
- Bo nic nie powiedziałem chciałem się z tobą zmierzyć.
Zabójca wyjął drugi sztylet i ukłonił się do dziewczyny która miała już w dłoniach swoje czarne sztylety. Chłopak ruszył na Noel z tak ogromna prędkością że czarnowłosa cudem zdążyła zablokować jego cios. Chłopak nie przerywał ataku i wciąż napierał na dziewczynę. Po kilku ciosach Noel miała okazję by trafić napastnika. Zrobiła szybkie cięcie które rozcięło jego czarne ubranie. Zabójca odskoczył i spojrzał na swój strój.
- O trafiłaś mnie ale spodziewałem się czegoś więcej od córki Amadeusza, ale widzę że zamiast wojowniczki wychował słabeusza. A może dzidzia po prostu była załamana przez wieki z powodu śmierci mamusi.
Gdy Noel tylko usłyszała o matce jej oczy zrobiły się czerwone i powiedziała.
- Powiedziałeś za dużo.
Chłopak spojrzał na oczy czarnowłosej i powiedział.
- No teraz będzie zaba...
Nie dokończył gdyż Noel podcięła mu nadgarstki i stała tuż zanim w niecałą sekundę. Zabójca puścił sztylety i podniósł ręce do góry mówiąc.
- Dobra wygrałaś możesz mnie już puścić.
Dziewczyna kopnęła napastnika tak że uklęknął i przyłożyła mu sztylet do gardła mówiąc mu szeptem do ucha.
- Myślisz że puszczę cię po tym co do mnie powiedziałeś ?
Chłopak zamarł, a sztylety zapłonęły parząc chłopaka. Czarnowłosa złapała włosy zabójcy i szepnęła.
- Odpowiedź brzmi nie.
Noel wbiła sztylet i krtań chłopaka i rozcięła go wzdłuż tułowia napastnik padł martwy. Oczy dziewczyny powróciły do swojego niebieskiego koloru i pobiegła dalej. Po kilku minutach dobiegła do jednej z studzienek kanalizacyjnych. Otwarła ją podnosząc ciężką żelazną osłonę i wskoczyła do środka. Czarnowłosa ruszyła w ciemność drogą którą dobrze znała. Chwilę zajęło zanim oczy dziewczyny przywykły do ciemności, a jeszcze dłuższą zanim dotarła do drabinki która prowadziła do kuchni zamkowej.
***
Jak podoba się rozdział ? Co czeka naszą bohaterkę w zamku jej cioci ?
Jeśli chcesz wiedzieć czytaj dalej i pozostaw po sobie jakiś ślad.
CZYTASZ
Córka Demonów [Tom 1]
FantasyHistoria opowiadająca o przygodach Noel córce jednego z władców piekieł Amadeusza, rządzącego centralnymi ziemiami piekła. Noel ma jeden cel do którego dąży, mimo tego że może to skrzywdzić jej rodzinę. Chcesz wiedzieć czy się jej uda? Jeśli tak to...