Kapitola 30. - Radosti a slasti

481 31 0
                                    

Když moje interview skončilo, tak mě Victorie vzala domů, do teplé vany. Sedla si přímo na mně, jemně mi rovnala vlasy za ouško, a nechala mě relaxovat. A že jsem to zatraceně potřebovala. Z mého těla se najednou stalo něco, co bylo v nadpozemském klidu, a neřval na něj někdo, kdo se vůbec nemohl ovládat.

,,Víš, byl tu jeden čas, kdy jsem vážně chtěla děti. Miluju děti celým svým životem, a jednou.. Teda možná.. Bych si přála moje vlastní... Ale to jde vidět, ale vůbec mi to nevadí. Ale k jádru věci. Chci říct, že kdybys to někdy chtěla udělat, udělám maximum pro to, aby jsem to pro tebe.. Zařídila. Umělý oplodnění.. Možná bych zkousla Markovu pomoc.. Ale udělám opravdu maximum, chápeš to, že jo?" Začne mi pomalu pusinkovat rameno. Opře se o něj podlouhlým čelem, a můj mozek, po tom, co viděl, jak se z vagíny mé švagrové stává průjezdový tunel, zpracovává tuhle  drahocennou, nákladnou informaci, co mi Victorie právě předala. Pak, když mi to nakonec docvakne, tak mi srdce skočí až do krku. Vypoulím na ni oči, a užívám si její polibky na ramenou. Ona by byla schopná.. Panebože. Ona to opravdu vyřkla. Ale to, že vyřkla, že je schopná kvůli mně skousnout i to, že mě bude šukat někdo jinej, neznamená, že mi teď řekla, že miluje. Moje tělo se zase vrátí do normální teploty, a zase ztuhnu. Z nadpozemské euforie se najednou držím až moc při zemi.

,,Co se děje, tys mě neslyšela?" Podívá se mi do očí, a ostrou bradou se opře o moje rameno. Jako by to byla jenom nudná, každodenní věc. Něco jako "hele, jsem teplá, ale vůbec mi nevadí, když náhodou otěhotníš". To nemá smysl snažit se chápat, že ano?

,,Slyšela jsem tě.. Jenom jsem se.. Zamyslela." Zvednu posmutněle koutky. Victorie si mě k sobě přivine ještě blíž, a je to, jako by se kolem mě její hedvábné, broskvové tělo ovinulo jako termodeka. Užívám si to, a nechávám její chromově blonďaté vlasy, aby se proplétaly s mými sametově jemnými pramínky.Působí to na mně přímo čarovně.

,,Pověz mi, nad čím jsi přemýšlela.." Žadoní, a já cítím, jak mě její malé, špičaté nehty jemně hladí po pokožce. Dýchá mou vůni, a líbá mě do krční jamky. 

,,Víš, za celou tu dobu jsi mi neřekla.. Nic jako.. Miluju tě. A já jen.. Že mi to chybí. Nebo ne.. Chybí, ale já do tebe fakt nevidím, a nevím, co se ti ohledně mně honí v hlavě, víš..." Pokývnu dlaněmi, a pohrávám si s ostrůvkem pěny mezi mýma nohama. Cítím, jak moje srdce zrychlilo svůj tep, a jak se moje ruce začínají klepat.

Victorie ztuhne, a mírně se odtáhne. Já to posrala. Nakonec se jenom zvedne, a začne se sušit. Ale ne.. Prosím. Nevím, jak si to vyložit, ale pak mi doputuje její pohled. Říká jasně pojď sem mnou. Zvednu se, a zamotám se do ručníku jako ten největší borec, a sotva za ní dohopsám. Co vám budu kecat, skoro jsem hodila hubu. Je mi naprosto jasné, že jsem trefila její slabý bod. Ale nevím, co za tím je.

,,Asi.. Jsem věděla.. Že to přijde... A jenom jsem to slepě ignorovala. Já vlastně ani nevím.. Proč." Otočí se na mně, a v celé kráse, jak ji pánbůh stvořil. Je zasraně perfektní. Její chlapecké boky, a nepříliš velká prsa, zabalená v podprsence jenom v případě, že má jít učit, anebo, že má jít k mým rodičům, se jemně pohupují. Její ramena jsou štíhlá a jemná, a její nohy jsou možná až moc dlouhé, ale přesně takhle nedokonalá se zdála být naprosto perfektní. Jednou rukou si projede vlasy, a je tak sexy, že chci plakat. Je to pohyb ladný a laksní, takže působí hodně elegantně.

Je vysoká, je nádherná, a je tu jenom pro mně. Plýživým krokem dojde až těsně ke mně, a prsty mi pomalu pohladí můj napnutý krk. Zalechtá to, a já nechám mokrý ručník dopadnout na plovoucí  podlahu. Její ruce detailně zkoumají můj obličej. Zavírá oči, a dál nechá svoje hebké dlaně klouzat po mém obličeji, jako by neviděla, a tohle byl jediný způsob, jak mě zkoumat. Pohrává si s mou hebkou pokožkou, jako by to byla hlína, kterou měla na tvoření. Jsem čím dál, tím víc, tvárná a roztoužená.

Je to spousta jemných dotyků, jako by se mě bříška jejích prstů dotýkala jenom vzdáleně. Jako kdyby jezdila milimetry od mojí kůže.

,,Klekni si na postel." Pronese tiše, jako by to jenom vydechla, a já to udělám. Kleknu si, a roztáhnu kolena od sebe, abych se pořádně podepřela. Prsa mi nadskočí, jak se nadechnu. Vic se usadí vedle mně, a postel se pod námi mírně propadne. Dlaněmi chytne moje ramena, a pomalu mi hladí celou délku paží. Pomalu uctívá každý můj kousek, mezi tím, co mi jazykem krouží na cestičce mezi poprsím. Zůstává tam horká, vlhká stopa, která postupně vychladne, ale příjemně to šimrá. Užívám si to, a ani si nevšímám, že spolu s tím, jak mi tlačí hlavu na hrudník, tak pomalu padám do peřin. Až najednou začínám vzdychat nahlas, ne jenom uvnitř mojí hlavy. Ani si neuvědomím, že mi to ujíždí, ale najednou prostě nezvládám ten tlak, co mi navozuje, a vzdychám nesmírně nahlas - tím myslím, že to asi slyší i Elise.

Zastaví se těsně nade mnou, a odmítá pokračovat dál. Podívám se na ní, ale ona mě úplně ignoruje. Žádné uhozené pohledy, ani nic divokého. Žádné úsměvy, nic. Prostě jenom pomalu splýváme. Ona ví, co co moje tělo potřebuje, a tak dělá to, po čem prahnu. Chytne jeden můj kotník, a přitiskne mi rty na každý prst na noze, a nakonec mi po plosce jemně přejede rty. Lechtá mě dechem, ale vyjímečně je to příjemné. Jednou rukou mě hladí po celé noze, kdežto s tou druhou si dává víc práce. Líbá mi broskvovou pokožku na holeni, a na stehni si hraje se svým horkým dechem. Jazykem mi na stehni krouží maličké kroužky, už mi dýchá na slabiny, ale nedotýká se mě tam. Skoro pláču neštěstím. Chci, aby mě pořádně udělala, šukala mě jazykem, tak, jak kurvesky dobře to ona umí. Opatrně mi osívá stehna jemnými polibky, a to je pro mně horší než delirium.

,,Víš.. Chápu, že to chceš slyšet.." Dýchne mi na slabiny, a já skoro vykvetu. Prohnu se v zádech, a obtočím si sametový povlak kolem dlaní.

,,Ale.. Pro mně jsou to jenom dvě malý, zbytečný slova, co se říkají jenom tak do ticha, když už racionální věty dochází. Ale chceš to slyšet?" Podívá se na mně poprvé od doby, co vede monolog. Vyleze na mně, a obkročmo mě osedlá.

Políbí mě přímo na rty, a chytne mě za čelist. ,,Miluju tě." Skloní se k mému krku, a zase ho políbí. Zase to řekne, a postup opakuje u každého polibku. Až, ke konci, mě líbá na to nejcitlivější na mém těle. Poslední Miluju tě se pomalu rozplyne do slastných zvuků mého orgasmu.

Koukám na ní, a nechám ji, aby si lehla vedle mně. Přetáhnu před nás obě deku, a pevně ji obejmu.

,,Victorie?" Zašeptám do temné noci tichounce. Zvednu hlavu, a podívám se na její zavřené oči. Z jejího krku vyjde zamručení. Nechám její ruku putovat po mých zádech nahoru a dolu. Sama si tiše pohrávám s její pokožkou.

,,Miluju tě." Podívám se na ní, a v ten moment to myslím opravdu vážně. Vic otevře oči, a koukne se mi do tváře. Usměje se, a poupraví mi pár pramínků kolem obličeje.

,,Miluju tě." Odpoví, a v ten moment to myslí vážně.

Pumpin' Blood (I.) ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat