A/N: Ahojky! Tak jsem tu zas i s příběhem. Trošku se mi seklo vydávání, ale už to bude snad lepší.. To víte, problémy s rodičema, nové ukulele... Hodně věcí přes vánoce :)
Přijely jsme domů až pořádně pozdě. Gillian se na noc vydala k matce, takže nás nic netížilo. Obě jsme byly už nějak napité, a já se smála skoro všemu. Ale to, co se její dokonalé rty chystaly vyprovodit, mi skutečně vyrvalo dech. Její ruka mě objala kolem boku, a její oči si prohlížely mou tvář. Prsty mi klouzaly po krku, a já bez dechu čekala, až mě políbí, aby jsem se na ni mohla vrhnout jako tornádo.
,,Ne, ne, ne. Dneska nic." Pohladí mě po nosu, a políbí mě na čele. Zklamaně hledím na její záda, a něco ve mně začne tikat. Zakňučím, a ona se na mně otočí. Oči má temnější než noc, a já na ní zírám, nadržená, jako snad ještě nikdy. Mám chuť se k ní rozejít, a ukázat jí,co všechno sakra zvládnu.
,,Ledaže.." Zamyslí se, a já chytám její ty do mého zorného pole.
,,Ledaže?" Zamrkám, a ona se šibalsky usměje.
,,Si to hezky odmakáš." Vyplázne jazyk, a já se začnu nervózně smát. Tohle mě z mně neznámého důvodu, strašně děsí. Ona si jen prohrábne vlasy, a rozepne si knoflíky u saka. Vyvalím na ni oči, a mírně zrudnu.
,,Oh, prosím, pověz mi, jak bych si to měla odmakat?" Zeptám se velice pobaveně. Ona je ale více než vážná. Její čelist je pevně semknutá, její oči mírně přivřené, a na rtech jí hraje měkký úsměv.
,,Věděla bych o něčem, co by se mi moc líbilo, ale možná to pro tebe bude silný kafe lásko..." Řekne tajemně, a mně schne v krku. Ať se konečně vymáčkne.. Nebo mi z toho asi jebne..
,,Chci, abys mi zatancovala." Usměje se šibalsky, a já se párkrát zavrtím v bocích. neodolatelně se chytnu v bocích a mrknu na ni.
,,Hotovo. Můžeme na věc?" Zasměju se, a ona zavrtí hlavou.
,,Bože, ty jsi tak rozkošně hloupoučká, Lexys. Tos vážně neviděla 9 a 1/2 týdne? Hrál tam ještě sexy Mickey Rourke s Kim Basinger." Snaží se mě dovést ke konci, a já stále nechápu. Zírám na ni, a přemýšlím nad tím, co teď pronesla. Nedává mi to smysl.
,,Kristepane.. Chci, abys mi udělala striptýz, miláčku. Chci tě při tom vidět, to tvoje úžasný tělo, jak se přede mnou hezky vlní." Zatancuje si maličko, a já skoro vyplivnu žaludek. Prohlížím si ji, jako by spadla z Marsu. Já, Alexa Müllerová, a striptýz? To nedává smysl. Jsem pako i na obyčejném parketu, a tohle, abych dělala? Sakra, stojí mi ten sex za to?
Na druhou stranu.. Bylo by to fajn, a zábava. Konec konců, jsme tu jen my dvě, a nikdo jiný. Dál se to nedonese, tím si můžu být jistá. A jo, odpověď na mou otázku je taková, že mi ten sex za to vážně stojí.
,,Fajn." Zvednu se smíchem ruce nad hlavu, a ona se zasměje. Očividně čekala, že jí to nevyjde, a ono jehle. Zasměje se, a ukáže mi bílé zuby.
,,Taky ti pustim tu skladbu, co tam byla, nebude to podvádění, jelikož jsi to alespoň neviděla." Zasměje se, a já tiše zavřu oči. Co jsem si to zas ušila..? Vydechnu, a ona jde k rádiu. Pustí tam disk, a bytem se pustí tichá hudba. Je to pomalá skladba, taková rytmická. Tak rychle, aby to neviděla, si přihnu z flašky domácí pálenky. Zakroutím hlavou, a pak se na ní kouknu. Jemně si sáhnu na zip na boku, a znovu se zavrtím. Vezmu si jednu z černých židlí, a obkročmo si na ni sednu. Chytnu její opěradlo, a pomalu se kroutím. Nakláním se, a ukazuji jí prsa. Teď mám pocit, že komplet červeného spodního prádla, červeného podvazkového pásu i podvazků, byl velmi dobrý tah. Přijdu si tak přitažlivá.
Nebojte se, jenom si dělám srandu. To bude tuna chlastu, co se mi valí žilami. Pomalu si stáhnu živůtek šatů, a ukážu jí podprsenku bez ramínek, ozdobenou tunou kraječek. Pak živůtek zase natáhnu zpátky, a tvářím se překvapeně. Ona se, natažená na posteli, začne smát. Oxfordky má srovnané u postele, a ona se na ní válí jak široká, tak dlouhá. Je k pokukání. Nakonec si stoupnu,a nechám si róbu sklouznout z těla. Sáhnu do drdolu, a zatáhnu za hlavní sponu. A havraní vlasy mi sklouznou na ramena. Poskočím na podpatcích, a zase tvrdě dosednu na židli. Roztáhnu nohy, a pohladím se od klína, až ke krku, za mohutného kroucení boku do rytmu písničky. Otočím se k ní zády, a zatáhnu si za zoubky. Pořádně mě to práskne do zad, a až pak si jí stáhnu, a hodím jí směrem do publika. Victorie si jí přiloží ke rtům a směje se na mně jako čertík z krabičky. Vzduchem mi pošle kousnutí, a já se chytnu za krk, zahalím si dekolt, a otočím se na ní. Zatočím černou hřívou, a na moment nechám, aby se můj dekolt na pár sekund odhalil. Už ho nechám jen párkrát poskočit, než se posadím na židli zadkem. Skopnu podpatky daleko, a nechám moje nohy, aby se zvedly do vzduchu. Zareju do hebké látky nehty, a několikrát ji pohladím, než odepnu podvazky, a stáhnu je z nohou. Nechám podvazkový pás, aby mi sklouznul ke kotníkům.
Jenom v kalhotkách se plazím k posteli, kam se vysadím a zůstávám na kolenech, mezitím, co mě ozařuje jenom tlumené světlo lampy. Nepřijdu si hloupě, když vidím tu čerň v jejích očích. Přijdu si báječně. Usmívám se, a hladím se po těle. Mačkám si boky, nehty si dráždím prsa, a pohazuji s vlasama, jak šílená. Alkohol mi dodává sílu, a odvahu, jak nikdy.
Chytnu ji za čelist, a políbím jí, divoce, a tvrdě na ni dolehnu. Stisknu její boky mezi nohama, a začnu rychle rozepínat košili, knoflíky mi kloužou mezi prsty. Ona ze sebe mezitím sundává kalhoty, a rychle a zhruble mi dýchá do ucha. Skopne kalhoty, odhodí košili, a sundá si ponožky. Strašně jí to sekne, když touhou skoro nevidí. Začnu jí líbat, a strkám jí jazyk až do krku. Nemůžu si pomoct, a nejde tomu sakra odolat. Nechám jí, aby si stáhla kalhotky, a opatrně se začnu třít o nejteplejší místo na jejím těle. Její vlhkost mě pálí do prstů, a uvnitř je to ještě naléhavější. Nakonec je i její podprsenka letí pryč. Zulíbám celé její tělo, rty se otírám o její hebkou, broskvovou kůži. Až se dostávám k jejímu horkému místečku, kde začnu pomalu kroužit jazykem. Je božský pohled na to, jak jí to bičuje k maximu. Vzdychá nám na celý pokoj, a já jsem naprosto spokojená s mým výsledkem. Nořím se hluboko do jejího klína, a nechám, aby do mně tekla. Je to sladké a teplé. Zapustím do práce ještě prsty, a během vteřiny máme vymalováno.
ČTEŠ
Pumpin' Blood (I.) ✅
RomanceJeště před několika desítkami let skýtávalo "být homosexuálem" spoustu potíží, zatímco dnes je to většinou národů plně přijato, pár národy jen okrajově. Někdy ovšem můžete mít slabost pro stejné pohlaví, aniž by jste o tom mohli jen tušit. Toto je...