Kapitola 34.- Rozbalování dárků

643 26 0
                                    

Doporučuju si v playlistu vyhledat vaší nejoblíbenější, erotickou skladbu ;) -N.

Její dlaně mi jednou zkusmo stiskly zadek, a když jsem se nechala, šouply mi přes něj jednu facku. No, na tohle jsem nikdy nebyla, ale co je nové, to se musí zkusit. Po podpatcích pár centimetrů popojedu po plovoucí podlaze, až se leknu. Chytím se jejích ramen, a koukám, jak se její rty pomalu spojují s látkou mých šatů. Neřekla bych, že to může působit tak neskutečně svůdně, jak to působí. Vlastně bych vám ještě před pěti minutami pověděla, že líbat oblečení je VÁŽNĚ nechutný. Ale teď to vidím jinak. Zajedu jí prsty do jemných vlasů. a nedovolím jí ani o milimetr vynechat naplánovanou trasu.

Přidržím si její hlavu blíž u hrudníku, a nechávám ji, aby pokračovala ve velmi dobře započaté práci. Vlasy mi padají dozadu, a můj tep pomalu roste. Pak se postaví, a úplně zruinuje mou iluzy nadvlády, když mi začne rozepínat šaty. Vlasy mi zase šoupne dopředu - a s tím, jak jdou šaty pomalu dolů, se vrací na kolena i ona. Maličko se zastaví u mých boků, a pohrává si s mašličkami ze saténu na zadní straně. Kdykoliv by chtěla, může škubnout, a já zůstanu jenom v kalhotkách. Potupná a zároveň vzrušující představa. 

Je to poprvé, co u mně klečí.. Zezadu. Obdivně mi po půlkách navlečených v milioně tun krajek přejíždí špičkami prstů, než se ke každé skloní, a otře se o ní rty. Skoro se neudržím na nohách, jaká mnou projede vlna nesčetné slasti. Další zastávku má u elegantně řešených podvazků. Nakonec vezme odvahu do ruky, a jednu z gum vezme mezi zuby. Natáhne ji, a sleduje, jak mi pleskne o stehno, jako by byla pětileté dítě, a tahle "hra" ji nesmírně fascinovala. Samozřejmě, to také bylo mým cílem, a dařilo se mi na výbornou. Ve vteřině, kdy se černá látka sklouzne z mých stehen na zem, už stojí přede mnou, a podává mi ruku. Když jí podám dlaň, zatáhne za ni tak mohutně, že na jehlách jen sotva udržuji balanc.

,,Co jsem udělala za to, že jsem se ti tě doprdele zasloužila?" Zašeptá, ale odpověď nečeká, jelikož se mi vrhne na rty, jako zvíře. Skoro nemůžu dýchat, než se přizpůsobím jejímu tempu. Proč na to jde tak rychle? Copak si to nechce vychutnávat? Očividně, jelikož v dalším momentu má ruce všude na mám těle, a rozvazuje, co se dá. Kdyby ze mně jemné krajky nesjely, dost možná by to roztrhala, čehož by mi bylo strašně líto. Pochopím, a začnu poslepu rozepínat knoflíky košile. U posledního už na to vážně nedám, a rozhoduji se, že ho zítra přišiju, takže s kusem látky jednoduše škubnu, a knoflíček sám odletí. Cítím, jak se ze mně stává divoké zvíře, když se mi do hlavy pumpuje krev plná adrenalinu. Přísahala bych, že i cítím, jak mi výrazně ztemněly oči, když jsem mezi prsty chytila látku temných kalhot, a jednoduše knoflíky vykroutím.

Oxfordky letí s ponožkami do kouta, a ona je jen ve spodním prádle. Hladím její kůži, a začínám jí kousat do krku. Ne provokativně, jako to děláme normálně, ale tvrdě, až skoro zarývám zuby hluboko do poddajného masa. Její kůže se pomalu smršťuje pod mýma rukama, a chloupky jí vstávají. Cítím, jak mě podsmekne, a já dopadnu na postel. Nenechám se ale moc dlouho líbat, než je zase pode mnou. Ona pochopí a zůstává ležet. Jsem ještě horší než ona. Pomalá a detailní. Když se na ní podívám, vidí, že se pomalu nemůžu ovládat, což dokazují moje oči podobající se hloubce vody v několika kilometrech, tam kde skoro není život. Je pro mně fascinující moci ji ovládat jako hračku. Sténá vždycky přesně v momentě, kdy jí kousnu. Pod prso, pod žebra, na bok, a na břicho. Ani si nevšímám, jak hluboké, a hlavně krvavé stopy po mně zůstávají. Když si to za pár vteřin, přeberu, asi vím, že jí to bude kurva bolet, ale tak nějak to ignoruju. Na druhou stranu, nedělám to, kdyby ji to tak nerajcovalo. Ale ona je z toho přímo hotová.

Dlaní zaberu na kalhotky. Jsou v mé ruce rozsypané během vteřiny, jako kus laciné látky. Dostávají ode mně jednosměrnou letenku někam do černé tmy. Ani se skoro nestačím nadechnu, a ona už si dlaněmi zaráží mojí hlavu mezi stehna, přesně tam, kde mě teď potřebuje. Zachytím její zoufalý pohled, než se do ní tvrdě pouštím. Šukám ji jazykem tak kvalitně, jak si to jenom zaslouží. Během pár vteřin mě bolí čelist, ale já nepřestávám. Postupně přidám i ruku, a netrvá dlouho, než si musí před rty držet polštář, aby jsme nerušily sousedy. Stačí jen pár dalších přírazů, než zaječí nejhlasitěji. Do polštáře zaječí celé moje křestní jméno, a já přestanu. Prsty v ní nechám trošku dýl, jen abych mohla cítit, jak se kolem mně stahuje.

Pak, najednou, je moje animální já pryč jako pára nad hrncem. Jsem prostě holka v maličkých kalhotkách, a síťovaných punčochách s deseticentimetrovými podpatky na kotnících. Ihned je stáhnu, a přemýšlím nad tím, co se to prdele stalo. Ztuhnu v pohybu, když se podívám na její úchvatnou postavu, po které jsou namalované děsivé kruhy mých zubů, které pomalu začínají natýkat. Zakryju si ústa dlaní, a skopnu podpatky, přes sebe natáhnu její košili pohozenou na zemi, mezitím co ona vydýchává orgasmus. Teď už nemá polštář přidržený u úst, ale celá rozvalená leží na posteli, a hlasitě dýchá. Doběhnu k lednici, a vytáhnu z ní sáčky s ledem. Chvíli přemýšlím, jestli se nevrátit pro aulin, a nakonec pro něj jdu. Přinesu jí ho namíchaný, a celá bledá pozoruju značky na jejím těle. Ona pije, a přitom se na mně usilovně dívá.

,,Stalo se něco, broučku?" Pohladí mě po tváři, a já bezeslovně popojedu palcem po roztrženém kousanci pod jejím žebrem. Dost možná jsem to prokousla, jelikož na kůži cítím něco teplého. Do očí se mi nalijí slzy, a já tiše zavzlyknu.

,,Já se strašně omlouvám.. Já nechtěla, já tě tak děsně miluju." Rozbrečím se úplně, a ona zkoprní. Pak si mě vezme do náruče, a začne mě hladit po vlasech, a do ouška mi tiše brouká melodii poklidné písničky, slzy se zastavují až po pěti minutách usedavého pláče. 

,,Je to v pořádku. Upustila jsi na mně páru, jednou za čas se potřebuje udělat. Vlastně ti děkuju, zítra tam nakráčím s tímhle na krku a ty holky budou mít hned jasno.." Směje se, a já se na ni kouknu jako malá, zraněné srně. 

,,Takže se... Nezlobíš?" Usuším si tváře rukávy košile, a rozšmudlám si líčení po celém ksichtě, takže teď vypadám asi jako Freddy Krueger. Ale jí to nevadí, a dál má tvář jenom pár centimetrů od té mojí.

,,Doprdele, holka, takhle jsem se snad ještě neudělala! Byl to nejlepší sex mýho života, a kromě toho, kdyby mi to vadilo.. Myslíš, že se nechám pokousat těsně nad pičkou?" Podívá se mí do očí s úsměvem vmalovaným do očí. To už se usmívám, a zarážím jí hlavu do ramene. A takhle vlastně usínám. V jejím náručí, kompletně mrtvá. 

  

Pumpin' Blood (I.) ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat