Hoofdstuk 2: Stoppen

872 47 5
                                    

Pov Niall

Als ik wakker word, heeft Louis nog steeds zijn arm om mij heen. Ik draai me naar hem om en zie dat hij al wakker is. "Hey Nialler, lekker geslapen?" Vraagt hij meteen. Ik knik en antwoord: "Dank je Lou. Voor de zoveelste keer." Louis glimlacht even en zegt dan: "Het is oké. Er komt binnenkort vast wel weer een dag dat jij mij er doorheen moet slepen. Is alles weer goed?" Ik knik. Daar heeft Louis vast gelijk in.

Al die maanden dacht ik dat ik de enige was. Ik voelde me zo alleen. Niemand merkte iets aan mij, omdat ik alles probeerde weg te lachen. Na een paar weken had alleen Louis iets door, maar telkens als hij vroeg of alles goed was, deed ik net alsof er niets aan de hand was. Ik wilde niet dat iemand er ooit achter zou komen. Ik was ook zeker niet van plan om het aan iemand te vertellen. Het is niet dat ik de jongens niet vertrouw. Ze zijn mijn beste vrienden en ik vertrouw ze met mijn leven, maar ik wilde gewoon dat niemand erachter kwam. Niemand zou er ook achter zijn gekomen, als ik niet wat voorzichtiger was geweest.

*Flashback*
"Ik kan het niet meer, Simon. Echt niet. Het spijt me heel erg, maar ik stop ermee. Ik kan niet meer verder met One Direction." Vertel ik Simon via de telefoon. Simon probeert mij over te halen om niet te stoppen, maar ik ben vastbesloten. Ik kan het echt niet meer. Ik heb het geprobeerd, maar ik hou het niet meer vol. Ineens wordt de deur van mijn kamer open gegooid. Louis komt mijn kamer in en sluit de deur achter zich. Zonder iets te zeggen pakt Louis de telefoon uit mijn handen en zegt tegen Simon: "Maak je geen zorgen, Si. Niall blijft in de band. Ik regel het wel." En hangt daarna op. Wat denkt Louis te doen? Ik heb de beslissing allang gemaakt. Louis zucht diep en zegt dan: "Ni, als ik jou vertel waarom ik er ook over nagedacht heb om te stoppen, vertel jij het dan ook aan mij?" Ik kijk hem verbaast aan. Louis stoppen met One Direction. Waarom zou hij dat doen? Misschien zou het mij wel helpen, als ik het eindelijk aan iemand vertel. Na lang twijfelen knik ik. Louis begint met vertellen.
*Einde flashback*

Ik had nooit verwacht dat Louis hetzelfde meemaakte als ik. Maar ik ben zo blij dat we elkaar nu kunnen steunen. Als we elkaars steun niet hadden gehad, was One Direction allang uit elkaar gevallen. Zonder Louis' hulp had ik het niet volgehouden en andersom is het volgens mij precies hetzelfde.

Ik dacht laat ik eens aardig zijn en nog een hoofdstuk updaten :)

Home (1D Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu