Hoofdstuk 58: Gevonden

384 31 2
                                    

Pov Niall

Een maand geleden ben ik weggegaan bij de jongens. Ik kon er niet tegen dat we helemaal niets deden om Xandra terug te vinden. Ik moest haar vinden en als niemand iets deed ging ik het wel alleen regelen. Ik heb een privédetective ingeschakeld en die is meteen opzoek gegaan. Maar doordat we bijna geen aanwijzingen hadden, was het voor hem ook heel moeilijk.

Vandaag kreeg ik dan eindelijk een belletje van mijn privédetective dat hij de telefoon van Liam kon traceren. Hij heeft mij het adres gegeven en daar ben ik nu onderweg naartoe. Ik heb de anderen nog niets laten weten, maar ik wil eerst zorgen dat Xandra in veiligheid is. Maar ik word nu gebeld door Liam. De afgelopen maand heb ik telkens niet opgenomen, omdat ik wist dat ze dan zouden zorgen dat ik terug zou komen. "Wat is er Liam?" Vraag ik, als ik opneem. "Oh mijn god, Niall. Eindelijk. Ze hebben mijn telefoon kunnen traceren, we zijn nu onderweg daarheen." Zegt Liam. "Ik ben ook al onderweg." Zeg ik tegen hem en daarna hang ik weer op.

Als ik aankom bij dat adres komen Liam, Zayn, Louis en Harry ook net aan, net als de politie. Zayn, Louis, Harry en Liam komen meteen op mij afgelopen. "Waar ben je al die tijd geweest? We hebben je echt gemist." Zegt Louis meteen. Ik kijk naar de grond en mompel: "Sorry." Maar als we horen dat de deur geopend wordt, lopen we meteen allemaal naar binnen toe.

Binnen een paar minuten roept een agent: "Het huis is leeg." Maar toch zou Xandra hier moeten zijn. Als ik een deur naar de kelder zie, roep ik meteen: "De kelder. Ze zit sowieso in de kelder." Dus ik open de deur naar de kelder en ga meteen naar beneden. Maar wat ik daar zie, zorgt ervoor dat ik voor een paar seconde niet meer kan ademen. Xandra is inderdaad in die kelder. Ze is met kettingen aan haar armen opgehangen aan de muur. Ze is helemaal naakt, bewusteloos en overal zitten blauwe plekken. Ik ren meteen daarheen en probeer die kettingen los te krijgen.

Na wat gekloot heb ik eindelijk die kettingen los. Ik til haar voorzichtig op. Ik leg haar neer op het matras wat op hier ligt. De deken rol ik om haar heen en dan til ik haar weer op. Ik wil niet eens weten wat er allemaal met haar gebeurd is hier. Iemand van het ambulance personeel neemt Xandra van mij over en dan wordt ze de ambulance in gebracht. We mogen niet mee de ambulance in.

Zo snel als we kunnen rijden we achter de ambulance aan. De jongens waren met de politie mee gekomen, dus met mijn auto rijden we nu terug. "Wat heb je de afgelopen maand allemaal gedaan?" Vraagt Harry. "Opzoek geweest naar Xandra." Antwoord ik. Iedereen knikt begrijpend en verder stellen ze geen vragen meer. De stilte in de auto is ongemakkelijk. De spanning is om te snijden, iedereen staart recht voor zich uit. Ik kan wel raden waar iedereen aan denkt.

Het idee is alweer bedacht door Gemini336 xD

Home (1D Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu