Pov Niall
"Oh mijn god... Harry?" Hoor ik Louis ineens roepen. Ik ren meteen naar hem toe. "Wat?" Zeg ik verbaast. "Het is Liam. Ze leven nog!" Zegt Louis blij. Ik zucht opgelucht. Ze leven nog! Louis zet zijn telefoon op luidspreker en vraagt: "Zijn jullie allemaal oké?" "Uhm... Ik heb helemaal niets. Harry heeft een gebroken arm, maar Zayn is er slecht aan toe. We hebben zo snel mogelijk hulp nodig." Zegt Liam. Shit... Wat zal er met Zayn aan de hand zijn? "Waar zijn jullie?" Vraagt Louis. Liam zucht en zegt: "Louis, we zijn neergestort met een vliegtuig, als we zouden weten waar we zijn, hadden we allang hulp gezocht." "Oh ja, sorry." Zegt Louis meteen.
Ik ben zo blij dat ze nog leven, maar ik maak me wel echt zorgen om Zayn. Liam zegt zachtjes: "Het gaat echt niet goed met Zayn. Ik weet niet hoe lang hij het nog volhoudt, als we niet snel hulp krijgen." Voor een seconde stopt mijn hart met kloppen. Ik had niet verwacht dat het zo slecht met hem ging. Ik was zo blij dat ze nog leven en nu zegt Liam dat Zayn het misschien niet lang meer volhoudt. "Ik ga de politie bellen en die telefoon laten traceren. Waar zijn jullie ongeveer?" Zegt Louis. "Ergens in een bos. Ik heb al geprobeerd via Google Maps onze locatie te zien, maar ik heb geen internet." Antwoord Liam. "Een bos? Een dichtbegroeid, f*cking groot bos?" Roep ik er tussendoor. Als dat zo is denk ik dat ik weet waar ze zijn. "Ja." Antwoord Liam. "Ik weet waar ze zijn. Ik weet welk bos." Schreeuw ik.
Louis kijkt mij meteen verbaast aan. "Waar dan?" Vraagt hij verbaast. "Ik weet niet hoe het heet. Maar het is een bos in Ierland. Ik vlieg er altijd overheen. We moeten nu hulp er heen sturen!" Zeg ik snel. Louis knikt, verteld het aan Liam en hangt de telefoon dan op. Daarna belt hij iets anders. Waarschijnlijk politie ofzo. Ik tik zenuwachtig met mijn vingers op muur. Louis heeft de telefoon dit keer niet op luidspreker staan, dus ik kan niet horen wat er gezegd wordt.
Na een paar minuten hangt Louis weer op en zegt: "Ze gaan nu met helikopters zoeken en wij mogen mee, dus laten we snel gaan." Ik knik en leg snel aan mijn moeder uit wat er aan de hand is. Mijn moeder zegt dat we haar auto wel mogen pakken, dus we nemen snel afscheid en springen dan de auto in. Louis weet blijkbaar waar we heen moeten, want hij zet de route meteen aan op de navigatie.
Nog geen half uur laten zitten we allebei in een helikopter. Er gaan twee helikopters zoeken boven dat bos. Louis had Liam al gebeld om te zeggen dat we ze met helikopters gaan zoeken, dus zij zouden een groot vuur proberen te maken, waardoor we ze makkelijker kunnen vinden. Hopelijk kunnen we ze snel vinden. Ik hoop vooral dat we op tijd zijn voor Zayn. En dat ze wel echt in het bos zijn, waar ik denk dat ze zijn. Misschien zijn ze wel heel ergens anders...
JE LEEST
Home (1D Fanfiction)
FanfictieDe vriendschap tussen Louis en Niall is heel hecht. Sommigen denken dat het een schattige bromance is, maar het is veel meer dan dat. Louis en Niall hebben elkaar een van hun grootste geheimen toevertrouwd. Een geheim wat bijna niemand weet. Zelf...