Hoofdstuk 50: Telefoon

404 32 3
                                    

Pov Liam

"Leeyum." Hoor ik ineens, terwijl ik wakker geschud wordt. Ik open mijn ogen en zie dat Xandra voor mij staat. "Hoe laat is het?" Vraag ik. Maar binnen een paar seconde besef ik me dat ik echt dom ben. Punt één begrijpt Xandra niet wat ik zeg. Punt twee kan ze geen antwoord geven. En punt drie hoe zou zij nou moeten weten hoe laat het is? "Leeyum!" Zegt ze nog een keer. Ze duwt mij iets in mijn handen. Als ik kijk wat het is, zie ik dat het een telefoon is. Harry's telefoon volgens mij. En hij doet het nog!

Ik spring meteen overeind en roep: "Wakker worden!" Harry springt meteen wakker en Zayn wordt een beetje versuft wakker. "Xandra heeft jou telefoon gevonden. Wat is de code?" Zeg ik meteen tegen Harry. Hij pakt zijn telefoon en ontgrendelt hem, daarna geeft hij zijn telefoon weer aan mij. "Wie moet ik bellen?" Vraag ik meteen. "Het alarmnummer." Zegt Harry meteen. "Ik weet dan niet wat ik moet bellen, want ik weet niet of we in Ierland of Engeland zijn." Antwoord ik. Harry zucht en knikt. "Louis." Mompelt Zayn. Ik knik en bel meteen Louis. Kom op Louis, neem je telefoon op. Neem op, neem op!

Damn... Hij neemt zijn telefoon niet op. Ik wil nog een keer bellen, maar dan kermt Zayn weer en zegt hij: "Ik voel me niet goed." Dus ik stop die telefoon in mijn zak en ga snel naar Zayn. Hij zweet heel erg, dus ik voel aan zijn voorhoofd. Hij heeft koorts... Grote kans dat zijn wond dus ontstoken is. Als we niet snel hulp krijgen, kan het heel slecht aflopen. Xandra pakt mijn hand en trekt mij mee. "Blijf bij Zayn." Zeg ik snel tegen Harry. Hij knikt meteen.

Al snel komen we aan bij een beekje. Water! Dat is precies wat we nodig hebben. "Dankjewel Xandra!" Zeg ik meteen. Xandra glimlacht. Ik moet een doek met koud water hebben voor op Zayn's voorhoofd. Maar een doek heb ik natuurlijk niet, dus ik doe mijn shirt uit en gebruik die maar als doet. Eigenlijk hebben we ook flesjes water nodig om te drinken. Ik kijk om me heen of ik iets kan gebruiken, maar nog voor ik iets heb gevonden wordt ik door Xandra weer terug getrokken. Ik wil haar tegenhouden, maar dan zie ik dat ze al vier flesjes water gevonden heeft. Ik glimlach naar haar en samen lopen we terug.

Als we weer terug zijn leg ik mijn shirt op Zayn's voorhoofd en help hem het water te drinken. Xandra geeft een flesje aan Harry en die neemt ook meteen een paar slokken. Xandra rommelt wat door de EHBO kist heen en duwt dan weer iets in mijn handen. Dit keer zijn het pijnstillers, dus ik geef ze meteen aan Zayn. Hopelijk helpt het een beetje. Nadat ik Zayn zijn pijnstillers heb gegeven, pak ik Harry's telefoon weer uit mijn zak en bel Louis nog een keer. Please neem op! "Oh mijn god... Harry?" Hoor ik Louis ineens zeggen. Dus ik roep meteen: "Louis!" 

Home (1D Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu