Pov Zayn
Ergens ben ik een beetje bang dat er iets ergs in die brief staat, maar Harry ziet er niet heel geschrokken uit, dus het zal blijkbaar wel meevallen. Een beetje twijfelend open ik dan ook maar mijn brief.
Hey Z,
Blijkbaar heb je deze brief nu gevonden en heb je door dat ik niet meer thuis ben. De aankomende week, of misschien langer zal je alle grappen zonder mij uit moeten halen. Onder mijn bed ligt een pakketje met grappen die je nog uit kunt halen. Over een week of twee ben ik weer terug.
Maak je geen zorgen om waar ik ben. Ik ben naar mijn moeder en zusjes gegaan en daar zal ik ook blijven. Kom alsjeblieft niet naar mij toe. De aankomende dagen wil ik echt even met familie doorbrengen. Ik heb tijd nodig om over alles na te denken. Ik heb tijd nodig om mezelf weer te worden. En ik denk dat ik het snelst mezelf weer kan worden bij mijn familie. De afgelopen maanden heb ik ze zo weinig gezien en ik merkte dat ik me een stuk beter voelde toen ik bij hen was. Daarom heb ik vannacht besloten dat ik voorlopig daar zal blijven. Ik zal niet lang weg zijn, over uiterlijk twee weken ben ik terug.
Met management heb ik alles al geregeld. Vannacht heb ik Simon nog gebeld om te vertellen dat ik een pauze nodig had en hij heeft meteen alles geregeld. Ik wilde niet dat jullie in de problemen zouden komen, doordat ik ineens besloten heb dat ik tijd met mijn familie nodig heb. Dus alles is geregeld.
Sorry dat ik geen afscheid heb genomen van jullie, maar ik was bang dat jullie zouden proberen mij tegen te houden. De afgelopen dagen hebben jullie mij echt geweldig geholpen, zonder jullie zou ik echt krankzinnig geworden zijn. Hopelijk snap je waarom ik weggegaan ben en dat ik tijd nodig heb om dit allemaal te verwerken.
Let een beetje op Niall voor mij.
See ya, Tommo
Ook al ben ik een beetje geschrokken dat hij zomaar weggegaan is, ik snap het wel. Ik snap dat hij tijd nodig heeft om dit allemaal te verwerken en om weer zichzelf te worden. En ook al hebben wij echt geprobeerd hem te helpen, ik snap dat hij nu zijn familie nodig heeft. Als ik Louis was geweest, zou ik ook bij mijn familie willen zijn. Hopelijk gaat hij zich snel weer iets beter voelen. Hopelijk doen de dagen bij zijn familie hem goed.
JE LEEST
Home (1D Fanfiction)
Fiksi PenggemarDe vriendschap tussen Louis en Niall is heel hecht. Sommigen denken dat het een schattige bromance is, maar het is veel meer dan dat. Louis en Niall hebben elkaar een van hun grootste geheimen toevertrouwd. Een geheim wat bijna niemand weet. Zelf...