Pov Louis
Het is net na middernacht en ik probeer in slaap te komen. Ik lig al de hele avond wakker, ik kan echt niet slapen. Waarom ik niet kan slapen weet ik ook niet. Misschien komt het door de adrenaline van het optreden. Het was echt weer een geweldig optreden, alles ging perfect en het publiek was geweldig. Als ik eraan terug denk, krijg ik weer een glimlach op mijn gezicht. Voor het eerst in dagen voelde ik me echt goed op het podium. Ik draai me om en sluit mijn ogen weer. Ik moet nu echt slapen, morgen hebben we weer een interview en moeten we verder aan het nieuwe album. Ook zijn we druk bezig met plannen voor de nieuwe tour. Morgen wordt een hele drukke dag, dus ik moet nu echt slapen.
Als ik bijna lig te slapen hoor ik mijn deur zachtjes open gaan. Ik draai me weer terug en kijk naar de deur. Er staat iemand in de deuropening, maar aangezien het donker is, zie ik niet wie het is. "Niall?" Vraag ik. Ik ga rechtop ik mijn bed zit en zet het lampje naast mijn bed aan. Ik zie dat het inderdaad Niall is, dat had ik ook al verwacht. "Is het weer zo ver?" Vraag ik bezorgt. Niall knikt en ik zeg: "Kom maar." Niall kruipt meteen naast mij in bed. Ik sla mijn armen om hem heen en fluister: "Het is oké. Probeer maar te slapen. Ik blijf bij je, je bent niet alleen." Ik had al verwacht dat het binnenkort weer mis zou zijn. De afgelopen weken ging het echt goed, maar sinds twee dagen merkte ik dat Niall weer wat stiller werd. Gelukkig vertrouwen Niall en ik elkaar en weten we dat wel altijd bij elkaar terecht kunnen. Ook al is het midden in de nacht. Ik hoop dat ik Niall er weer doorheen kan helpen en het snel weer beter gaat met hem.
Het eerste hoofdstuk :D
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Ik zal ongeveer één keer in de week updaten, omdat ik ook nog een ander boek heb en niet veel tijd heb om te schrijven.
JE LEEST
Home (1D Fanfiction)
FanfictionDe vriendschap tussen Louis en Niall is heel hecht. Sommigen denken dat het een schattige bromance is, maar het is veel meer dan dat. Louis en Niall hebben elkaar een van hun grootste geheimen toevertrouwd. Een geheim wat bijna niemand weet. Zelf...