Hoofdstuk 30: Harry's brief

537 33 10
                                    

Pov Harry

"Uhm... Jongens..." Zeg ik terwijl ik nar beneden loop. Iedereen kijkt mij vragend aan. "Louis is weg..." Zeg ik. Iedereen kijkt mij nu verbaast en geschrokken aan. "Wat bedoel je, Louis is weg?" Vraagt Niall. Ik geef ze allemaal de brief en zeg: "Gewoon... Hij is weg. Al zijn kleren en spullen zijn weg. Hij is niet in zijn kamer en niet op het dak en hij heeft voor ons allemaal een brief achter gelaten." Iedereen is geschokt. Ik ben ook geschokt. Ik had echt niet verwacht dat Louis zomaar weg zou zijn. Ik wil weten waarom hij weg gegaan is, dus ik maak als eerste mijn brief open.

Heeii Hazza,

Blijkbaar hebben jullie mijn brieven gevonden en ondertussen door dat ik niet thuis ben. De aankomende week kom ik ook niet meer naar huis toe. Misschien dat ik zelfs langer weg blijf, maar dat weet ik nog niet. Maak je geen zorgen om waar ik ben, want ik ben gewoon bij mijn moeder. En daar zal ik ook blijven, maar kom me alsjeblieft niet opzoeken. Ik heb echt even tijd nodig met mijn familie. Ik weet dat jullie mij echt proberen te helpen en jullie hebben mij ook zeker geholpen. Zonder jullie had ik waarschijnlijk niet eens mijn kamer meer uitgekomen. Maar ik heb nu echt mijn familie nodig. Ik heb tijd nodig om alles te verwerken en om na te denken.

Wees niet bang, ik zal niet heel lang wegblijven. Maar ik wil gewoon eerst alles voor mezelf op een rijtje zetten, voordat ik weer terug kom naar jullie. Alles voor ons album en onze tour is al geregeld. De tour zal gewoon door gaan, want dat zal ik nooit af willen zeggen. Maar alle interviews doen jullie, of zonder mij, of worden verplaats. En met de opnames voor het albums precies hetzelfde.

Sorry dat ik zomaar weggegaan ben en jullie niets heb laten weten, maar ik was bang dat jullie mij tegen zouden houden. En ook sorry dat ik het album en de interviews door mij verplaats zijn. Ik wilde jullie geen problemen, of whatever opleveren, maar dit heeft Simon besloten.

Ik ga jullie echt onwijs missen de aankomende week. Jullie zijn echt mijn kleine broertjes en beste vrienden geworden, dus het zal heel raar zijn, om jullie ineens minimaal een week niet te zien, maar hopelijk begrijp je dat ik tijd nodig heb.

Let een beetje op Niall.

Greetzzz Tommo

Als ik de hele brief gelezen heb, zie ik dat iedereen mij nerveus aankijkt. Ik grinnik en zeg: "Als jullie gewoon je eigen brief hadden gelezen, had je geweten wat er aan de hand is." Ik loop naar de bank en ga zitten. Ik ga mijn brief niet aan de anderen laten lezen. Louis heeft niet voor niks iedereen een aparte brief gegeven.

Uuuughh... Ik was pas 17.00 uit school :( Echt verschrikkelijk!

Home (1D Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu