Pov Harry
Mijn arm doet enorm veel pijn. Wat is er gebeurd? Als ik mijn ogen open zie ik dat ik in een soort bos ben. Hoe kom ik hier terecht? Ik kijk om me heen en zie Zayn op een paar meter afstand liggen, maar Liam zie ik niet. Voorzichtig probeer ik overeind te komen. Maar als ik mijn arm beweeg schreeuw ik van de pijn. Ik kijk meteen naar mijn arm en zie dat die in een rare positie staat. Mijn arm is dus gebroken.
Ineens komt Liam aangerend. "Haz!" Roept hij. Ondertussen ben ik al overeind gekomen. "Wat is er gebeurd, Li?" Vraag ik meteen. Liam zucht en antwoord: "Het vliegtuig is neergestort." Ik herinner me meteen weer dat de motor uitgevallen was. Verder kan ik me er weinig van herinneren. Maar als ons vliegtuig is neergestort zouden er toch meer mensen hier moeten zijn? Ik zie verder helemaal niemand.
Liam en ik lopen nu naar Zayn toe die nog steeds op de grond ligt. Als we dichterbij komen horen we hem elke keer kermen. "Zayn?" Vraag ik. Hij mompelt iets onverstaanbaars. We zien dat zijn shirt doorweekt is van het bloed. Liam gaat op zijn knieën naast Zayn zitten en zegt: "Ik moet even kijken." Zayn knikt, dus Liam doet zijn shirt omhoog. We zien meteen een hele grote wond op zijn buik. Zayn kermt en bijt op zijn lip. "We moeten het verbinden. Hij verliest te veel bloed." Zegt Liam. Ik trek mijn shirt uit een trek hem kapot. Als ik een lange strook stof heb geef ik dat een Liam. "Sorry, Zayn." Zegt Liam. Zayn sluit zijn ogen. Liam wikkelt mijn shirt om zijn buik en trekt deze stevig aan. Zayn begint te schreeuwen.
"HARRY OPZIJ!" Schreeuwt Liam ineens. Dus ik zet een stap opzij zonder erbij na te denken wat er aan de hand is. Een speer zoeft rakelings langs mijn hoofd en beland in de boom. Als ik me omdraai staat er een meisje achter mij. De kleding die ze aanheeft is vies, kapot en ongeveer zes maten te klein. Ik kan haar leeftijd niet inschatten. Ze is echt heel dun en heeft overal wonden en blauwe plekken en zo. "Hey wie ben jij?" Vraagt Liam vriendelijk. "En waarom probeerde je mij te vermoorden met een speer?" Voeg ik eraan toe. Het meisje kijkt ons vreemd aan en geeft geen antwoord. Wat zou er met haar gebeurd zijn? Het lijkt wel alsof ze hier al jaren alleen leeft. "Waar zijn je ouders?" Vraagt Liam. Weer geen antwoord. What the f*ck?
JE LEEST
Home (1D Fanfiction)
FanfictionDe vriendschap tussen Louis en Niall is heel hecht. Sommigen denken dat het een schattige bromance is, maar het is veel meer dan dat. Louis en Niall hebben elkaar een van hun grootste geheimen toevertrouwd. Een geheim wat bijna niemand weet. Zelf...