Pov Niall
Ik kan gewoon niet geloven dat Louis weg is. De anderen hebben allemaal hun brief al gelezen, maar vertellen niet wat erin staat. Ik snap niet waarom ze het niet gewoon voorlezen. "Nialler, lees die brief maar. Dan zal je alles snappen." Zegt Liam. Ik zucht en loop naar boven. Ik ga die brief wel lezen, maar ik wil alleen zijn. Als ik dan ga janken ofzo, zit niet iedereen mij raar aan te staren. Dus ik ga op mijn bed zitten en open de brief.
Lieve Nialler,
Zeg niet tegen Liam dat ik jouw brief begon met Lieve Nialler, anders denkt hij weer dat we stiekem een relatie hebben.
Oké, nu serieus... Het spijt me dat ik ineens weg ben en geen afscheid heb genomen. Vannacht heb ik besloten dat ik tijd met mijn familie nodig had om ervoor te zorgen dat ik weer mezelf wordt. Sinds die mishandeling ben ik een compleet ander persoon geworden en ik wil weer gewoon de normale Louis zijn. Niet alleen voor mezelf, maar ook voor jou. De afgelopen dagen heb ik je echt in de steek gelaten en nu doe ik dat alweer. Het spijt me echt heel erg. Ik voel me echt een egoïstische klootzak. Maar toch hoop ik dat je snapt waarom ik weggegaan ben.
Ik zal niet lang wegblijven, dat beloof ik. Minimaal een week en maximaal twee weken. In die dagen ga ik ervoor zorgen dat ik weer de vrolijke gestoorde Louis wordt, die ik altijd was. En dit keer echt. Ik heb mijn familie gewoon nodig om hier doorheen te komen. Ik weet dat jullie mij ook willen helpen en dat hebben jullie de afgelopen dagen ook echt gedaan. Zonder jullie was ik echt compleet ingestort. Maar ik wil jullie niet opzadelen met mijn problemen. Ik ben de oudste en ik zou klaar moeten staan voor jullie. En zeker voor jou... Ik had beloofd dat ik je zou helpen als je heimwee had, maar dat heb ik de laatste paar dagen helemaal niet meer gedaan.
Over maximaal twee weken ben ik terug en dan kun je weer op mij rekenen. Dan zal ik je niet meer zomaar in de steek laten. Het spijt me echt dat ik dat gedaan heb en nu weer doe, omdat ik weg ben. En als je heimwee krijgt in de dagen dat ik weg ben, bel me dan gewoon. Wees niet bang dat je me lastig valt. Jij mag mij echt altijd bellen, als je er even doorheen zit. Sluit je niet af van je jongens alsjeblieft. Ik ga je echt missen de aankomende dagen.
See ya soon, Tommo
Aan de ene kant ben ik blij dat hij even naar zijn familie is. Ik weet dat Louis zelf ook extreem veel last van heimwee heeft, ook al laat hij dat minder merken dan mij. Waarschijnlijk had ik het nu nog niet geweten, als hij het mij een aantal maanden geleden niet verteld had. De aankomende dagen zonder Louis zullen voor mij moeilijk worden, zeker als ik echt heimwee en last van de stress ga krijgen, maar ik weet dat dit het beste is voor Louis. Ik vind hem ook zeker niet egoïstisch. Ik overleef het wel.
JE LEEST
Home (1D Fanfiction)
FanficDe vriendschap tussen Louis en Niall is heel hecht. Sommigen denken dat het een schattige bromance is, maar het is veel meer dan dat. Louis en Niall hebben elkaar een van hun grootste geheimen toevertrouwd. Een geheim wat bijna niemand weet. Zelf...