Pov Niall
"Ik ben even met Xandra kleren halen!" Roep ik naar Liam. Xandra kijkt me raar aan, dus wijs ik naar haar kleren. "Nieuwe?" Vraagt ze. Ik glimlach en knik. Het duurt nog wel een paar uur totdat we naar het ziekenhuis mogen en Xandra heeft nieuwe kleren nodig, dus leek dit me een goed moment om voor Xandra nieuwe kleren te halen. Ze heeft nu alleen de kleren die ze aanheeft, verder heeft ze geen kleren dus we gaan shoppen.
Ik loop, nu al een tijdje, samen met Xandra door de WE Fasion en zoeken wat kleren uit. Ik zie in haar ogen dat ze amper snapt wat we aan het doen zijn, maar ze vind het volgens mij wel leuk. Elke keer probeer ik haar zelf dingen uit te laten kiezen, maar dat werkt niet echt. Af en toe kijken mensen ons raar aan, aangezien Xandra nog steeds bijna niet praat, maar dat boeit me niet.
Als we eenmaal buiten aankomen lopen we naar het plein. Helaas komt er een groep meiden aanrennen en dringen om me heen. Ik pak Xandra haar hand vast, maar voel hem langzaam wegglijden. Angstig probeer ik om me heen te kijken om haar in de gaten te houden, maar ik kan haar nergens zien. Ik probeer vriendelijk te blijven tegen al die meisjes en probeer met ze op de foto te gaan. Maar na een tijdje raak ik in paniek en roep ik: "Oké, ik moet gaan. Laat me erdoor." Uiteindelijk na een kwartier weet ik weg te komen en kijk om me heen. Oh f*ck... Waar is Xandra? Ik kijk overal om me heen, maar zie haar nergens.
"XANDRA?!" Roep ik. Als een gek ren ik rond over het plein in de hoop haar ergens te vinden. Er kan zoveel met haar gebeurd zijn. Ze kan in paniek geraakt zijn en zich verstopt hebben. Ze kan weggelopen zijn. Ze kan gevlucht zijn. Iemand kan haar meegenomen hebben. F*ck... Nee, ze zal toch niet meegenomen zijn... Nee, vast niet. Ze zal waarschijnlijk gewoon bang geworden zijn en gevlucht zijn. Ze is natuurlijk niet meer gewend om veel mensen om zich heen te hebben. Net als dat ze vannacht ineens in de tuin lag te slapen.
Als ik al meer dan twintig minuten lang aan het zoeken ben naar haar, besluit ik Liam op te bellen. Met z'n tweeën hebben we meer kan om haar te vinden. "He Nialler, hoe gaat het? Koop je niet die hele winkel leeg?" Vraagt hij vrolijk. Ik slik even en zeg dan zachtjes: "Li... Ik ben Xandra kwijt." Het blijft even stil aan de lijn. "Wat?" Vraagt hij na een tijdje. Dus ik leg uit wat er gebeurde. Liam zegt meteen dar hij naar ons toe komt.
Binnen een paar minuten is Liam er ook en samen gaan we verder zoeken. Ik heb al vijf keer bij mijn auto gekeken in de hoop dat ze daar zou zijn, maar daar is ze niet. We hebben al op alle logische plekken gezocht, maar nergens is ze te vinden. "Xandra rent wel echt f*cking snel, dus misschien moeten we ook op andere plekken gaan zoeken." Zegt Liam. Ik knik en we besluiten weg te gaan uit het winkelcentrum en op andere plekken in de buurt te gaan zoeken. We vragen aan iedereen die we tegenkomen of ze haar gezien hebben. We hebben geen foto van haar, maar proberen haar te beschrijven. Maar tot nu toe heeft niemand haar gezien.
Als we bij het bos aankomen kijken Liam en ik elkaar hoopvol aan. Ze zal vast hier zitten. Het is logisch dat ze naar een bos vlucht als ze in paniek is. We roepen haar weer de hele tijd en zoeken overal. Het bos is niet heel groot, dus we zouden haar moeten kunnen vinden.
Na drie uur gezocht te hebben in het bos, hebben we de hoop een beetje opgegeven. We hebben het bos nu al twee keer helemaal doorzocht. Centimeter voor centimeter, maar er is geen spoor van Xandra te bekennen. "Misschien moeten we de camerabeelden opvragen dan kunnen we zien wat er precies gebeurd is." Stelt Liam voor. Dus ik zucht en knik. We lopen het bos weer uit en gaan terug naar onze auto's.
Zodra we thuis kwamen heeft Liam meteen met de politie gebeld en ze zouden iets met die camerabeelden regelen. Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet goed geluisterd heb naar wat er gezegd werd, want ik was afgeleid. Ik maak me echt zorgen om Xandra. Het is allemaal mijn schuld. Ik had haar beter in de gaten moeten houden. Ik had nooit haar hand los moeten laten. Ik had haar überhaupt niet mee moeten nemen het winkelcentrum, ik had gewoon kleding moeten bestellen ofzo. Als haar nu wat overkomt, is het allemaal mijn schuld. Ik heb gewoon foto's staan nemen met fans, terwijl Xandra weg was. Ik had haar in de gaten moeten houden. F*ck... Dit is echt mijn schuld.
JE LEEST
Home (1D Fanfiction)
FanfictionDe vriendschap tussen Louis en Niall is heel hecht. Sommigen denken dat het een schattige bromance is, maar het is veel meer dan dat. Louis en Niall hebben elkaar een van hun grootste geheimen toevertrouwd. Een geheim wat bijna niemand weet. Zelf...