Pov Zayn
Als ik mijn ogen open zie ik dat iedereen ligt te slapen. Ja... Wij wachten hier op je... Slapend blijkbaar. Maar ik vind het niet erg, want ik weet dat ze hun rust hard kunnen gebruiken. Maar als ik ineens zie dat Niall niet hier is, vind ik het wel vreemd. Maar ja, misschien is hij even naar buiten, of even eten aan het halen. Ik laat mezelf weer tegen mijn kussens aanhangen.
Liam is de eerste die wakker wordt. "Zayn." Zegt hij verbaast. "Oh mijn god... Sorry dat we in slaap gevallen zijn." Ik grinnik en zeg: "Het is oké." Hij glimlacht en kijkt dan naar de anderen. "Waar is Niall?" Vraagt hij meteen. Ik haal mijn schouders op en antwoord: "Toen ik wakker werd was hij ook al weg." Liam krijgt een bezorgde blik en maakt daarna Louis wakker. Louis mompelt eerst een paar onverstaanbare dingen, maar als Liam zegt: "Niall is weg!" wordt Louis meteen wakker. "He wat?!" Vraagt hij. Hij kijkt rond en als hij ziet dat Niall weg is, pakt hij meteen zijn telefoon. "Voicemail." Mompelt Louis. Hij doet zijn telefoon terug in zijn broekzak en haalt zijn handen door zijn haar. "Ik vertrouw het niet." Mompelt hij. Ik schud mijn hoofd. Ik vertrouw het ook niet.
Als Harry ook wakker is gaan Louis en Harry buiten naar Niall zoeken. Liam is bij mij gebleven. Ik wilde ook gaan zoeken, maar ik mag nog steeds mijn bed niet uit. Een arts kwam mij vertellen dat de operatie goed gegaan is en dat de infectie nu snel weg zou moeten gaan. Mijn antibiotica is verdubbelt.
Een uur laten komen Harry en Louis weer terug naar binnen. "We hebben hem nergens gezien en zijn telefoon staat nog steeds uit." Zegt Harry teleurgesteld. F*ck... Waar zou Niall toch zijn? Wat heeft hij gedaan? Hij zal toch geen domme dingen doen? Toch...?
Als Niall 's avonds laat nog niet terug is beginnen we ons grote zorgen te maken. We hebben zijn ouders gebeld om te vragen of hij niet in Ierland, of dat zij misschien iets van hem gehoord hebben, maar zij hebben hem niet gezien of gehoord. Ik had gehoopt dat hij terug naar Ierland gegaan zou zijn. Nou ja, ik had natuurlijk liever gehad dat Niall weer terug gekomen was, maar als hij in Ierland was, wisten we in ieder geval waar hij is.
Ik ben echt bang dat hij zichzelf in de problemen gaat brengen. Ik ben bang dat hij opzoek gaat naar die man ofzo. We weten allemaal dat hij zich enorm schuldig voelt. Ook over die vliegtuigcrash. "Moeten we misschien de politie inlichten?" Vraagt Harry na een tijdje. Ik haal alleen mijn schouders op. Ik heb werkelijk geen idee wat we zouden kunnen doen. Niall is volwassen, dus als hij weg wilt, kan de politie daar niets aan doen. En wij dus ook niet. Het enige wat we kunnen doen is hopen dat hij snel weer terug komt.
JE LEEST
Home (1D Fanfiction)
FanfictionDe vriendschap tussen Louis en Niall is heel hecht. Sommigen denken dat het een schattige bromance is, maar het is veel meer dan dat. Louis en Niall hebben elkaar een van hun grootste geheimen toevertrouwd. Een geheim wat bijna niemand weet. Zelf...