Hoofdstuk 37: Niall weg

498 33 2
                                    

Pov Liam

Het is nu acht dagen sinds Louis naar zijn familie is gegaan. Hij heeft ons net een appje gestuurd dat hij snel weer terug zal zijn, waarschijnlijk morgen of overmorgen. Dus we zijn allemaal super blij dat hij weer terug komt. We hebben hem echt gemist.

De afgelopen dagen ging het met Niall echt niet goed. Hij heeft nog steeds "migraine", maar ik geloof niet meer dat het migraine is. Hij is amper zijn kamer uit geweest. Hij kwam alleen even beneden als hij eten of drinken kwam halen. We hebben allemaal tientallen keren per dag met hem geprobeerd te praten, maar hij wilde niet praten met ons. Hij zei dat alles wel goed ging en dat hij gewoon moe was en wilde slapen. Maar we weten allemaal dat het alles behalve goed gaat met Niall. We zijn echt super bezorgd, want we hebben geen idee wat er met hem aan de hand is.

Ondertussen vermoed ik dat het komt doordat Louis weg is. Het is begonnen vanaf het moment dat Louis weg was. Maar ik zou niet precies weten waarom Niall dat zou erg vind. Natuurlijk vinden we het allemaal heel vervelend dat Louis weg is, want we missen hem echt. Maar het is niet zo erg dat we al acht dagen lang amper onze kamer uitkomen. Misschien is het toch wel gewoon iets heel anders dan dat hij Louis mist.

F*ck... Wat nou als dit precies is wat Louis bedoelde toen hij in zijn brief schreef dat we op Niall moesten letten. Wat als hij al wist dat er iets met Niall aan de hand is? F*ck... We zijn echt slechte vrienden geweest de afgelopen dagen.

Ik ren meteen naar Niall's kamer, maar als ik in zijn kamer in kom, zie ik dat hij er niet is. Ik kijk meteen rond en merk dat zijn koffer en al zijn kleding weg is. Eigenlijk zijn bijna al zijn spullen weg. "F*CK!" Scheld ik. Waar the f*ck is Niall? "JONGENS?!" Roep ik half in paniek.

Binnen een minuut komt iedereen de kamer in gerend. "Niall is weg!" Roep ik. Ze kijken mij allemaal verbaast aan. "Wat bedoel je Niall is weg?" Vraagt Zayn verbaast. "Ik bedoel dat hij weg is. Niet hier. Weg. Kwijt. Vertrokken." Zeg ik. Iedereen kijkt mij geschrokken aan. "f*ck, f*ck, f*ck." Scheld ik. Waar is Niall heen. Hij heeft ook nergens een briefje achter gelaten.

"Ik heb een briefje gevonden." Zegt Harry ineens. We kijken hem allemaal vragend aan, maar hij zegt niets. "Jeezzz, wat staat er op dat briefje dan?" Vraag ik ongeduldig. Harry kijkt op van het briefje en antwoord: "Sorry, ik ben naar huis toe." Ik loop meteen naar Harry toe en kijk op het briefje. Dat is inderdaad het enige wat er op het briefje staan. "F*ck..." Scheld ik weer. Hoe kunnen we niet doorgehad hebben dat het zo slecht ging met Niall. "Ik ga Louis bellen." Zeg ik. Misschien dat hij weet wat er met Niall is en hoe we hem terug kunnen halen.


Home (1D Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu