|5| Parta z L.A.

3.8K 183 9
                                    

**POHLED MAX**
Ve skate parku jsem byla celou noc schovaná pod jednou rampou. Teď je asi devět hodin a já jedu zpátky do vily. Zastavím před vilou a jdu dovnitř.  V kapse mi zabzučí telefon, podívala jsem se na něj a zjistila že mi volá Andy.

,,Ahoj" řeknu.

,,Ahojky, hele musím ti říct skvělou zprávu" řekne nadšeně.

,,Žádná zpráva by nebyla lepší než kdyby si řekl že už se můžu jít odstřelit, ale povídej" zasmála jsem se do telefonu. Šla jsem do obýváku kde seděly všichni kluci a sedla si do křesla.

,,No, bez tebe by tu byla nuda. Jinak jsme s s partou řekly že je tu mrtvo bez tebe a chtěly bychom tě vidět a..." nenechala jsme ho domluvit a skočila mu do řeči.

,,Leze to z tebe jak z chlupaté deky, takže k věci" pokroutila jsem očima.

,,Právě jsme všichni před tvým barákem a hned o dvě ulice jsme koupily větší vilu kde se všichni nastěhujeme" zajásal.

,,Nene" řekla jsem a šla se podívat z okna. Oni tam fakt stály, zasmála jsem se, vyběhla z vily a šla všechny pomačkat v objetí. 

,,Ahoj kočko" objala mě Tereza.

,,Ahoj" zamumlala jsem jí do trička. 

,,Vezmeme si Londýn pod křídla" zakřičel Andy. ,,Ale nejdřív se musíme zbavit dočasného bosse" zamumlal.

,,A problém je že nevíme kdo to je" řekl Ben. Možná jsem vám to neřekla ale jsem mafiánka. Jsem bývalý boss L.A., ale teď když jsme v Londýně chceme převzít žezlo mafie znovu my.

,,My to zvládneme" křikla se smíchem Eliška.

,,Pořád ti to tvoje ego nezvadlo" ozval se Vojta. Eliška ho zavraždila pohledem a my ostatní se začaly smát jako retardi. Někdy si říkám jak jsem mohla být boss mafie společně s partou když se chováme jako malý děcka. 

,,Co budeme dělat?" zeptala Nela.

,,Je tu skate park, a asi za týden je tu soutěž a já na ní jdu" řekla jsem.

,,Dobře jde se do skejťáku" zasmál se Domnik. 

,,Ok, přijdete pro mě za hodinu" udělala jsem psí oči na Bena protože na něj to zabírá.

,,Jasně" zasmál se.

,,Tak se zatím mějte" zamávala jsem jin a šla do vily. S úsměvem na rtech jsem prošla kolem kluků a mířila si to rovnou do sprchy. Po sprše jsem se namalovala a šla se obléct.

 Po sprše jsem se namalovala a šla se obléct

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vzal jsem do ruky skateboard a šla dolů.

,,Kampak, kampak?" zeptal se Zayn. Já ho ale ignorovala a šla ke dveřím. ,,Ptal jsem se kam jdeš?" zavrčel na mě a chytil mě za zápěstí. Podívala jsem se na něj a kopla ho do ruky a následně do břicha. Koukal jsem na něj jak je v předklonu a drží se za břicho.

,,Ty si fakt baba nic nevydržíš" zamlela jsem hlavou.  ,,Kluci jdu ven" řekla jsem jim když zazvonil zvonek. Vzala jsem si sluneční brýle a otevřela dveře za kterýma stál celý gang. 

,,Za mnou" zavelela jsem, naskočila na skejt a jela do skate parku. Na tribuně seděl Luke s těma klukama ze včera. Jen jsem mu zamávala a jela na rampu. Všichni kromě mě a těch kluků šly domů a tak jsem šla za nimi.

,,Ahoj Luku, ahoj... vaše jména ještě neznám" zasmála jsem se.

,,Mě znáš, to je Calum, to Mickey a tohle Ashton" usmál se Luk.

,,Já vám odněkud znám" přemýšlela jsem nahlas.

,,Říká ti něco 5 secon of summer?" zeptal se mě Calum.

,,Nech mě přemýšlet" řekla jsem. ,,Calum Hood, Ashton Irwin, Michael Clifford a Luke Hemmings" ukázovala jsem na kluky.

,,Jop" usmál se Mickey.

,,Jsem prostě dobrá" nahodila jsem můj 'super pohled'.

,,A ego ti taky nechybí" ušklíbl se Ash a ostatní se začaly smát.

,,Ha ha ha" řekla jsem a protočila oči.

,,Já se nudím" zaúpěl Mickey.

,,Půjdeme do ...." 







Kam půjdou?
Aktakys

Nepoznal mě...Kde žijí příběhy. Začni objevovat