|19| Přípravy

2.6K 146 5
                                    

**DALŠÍ DEN ODPOLEDNE**
Jsou asi 3 hodiny a všichni sedíme v obýváku a koukáme na horor. Kluci ho vybraly schválně abych se bála, ale spíš se bojí oni. Já se tak těším až večer uvidím holky a kluky. Na takových mafiánských sešlostech jsem tady v Londýně už několikrát byla a vždy jsem s to užila. Je tam vyhlašování bosse, bývalého bosse a asi tří nejlepších mafiánů s jejich gangů. Z přemýšlení mě vytrhl vyzvánějící tón. Vzala jsem telefon a koukla kdo mi volá. Terka. 

,,Ahoj" řekla jsem.

,,Ahoj. Hele jdeš zítra na tu sešlost v L.A.?" zeptala se.

,,Jo jdu" usmála jsem se.

,,No u pozvánky byl dopis a v něm bylo jestli by jsme my holky nechtěly zatančit" řekla nervózně.

,,A holky s tím souhlasí?" zeptala jsem se. 

,,Jo, teda až na Nelu říkala že se nebude natřásat před všemi mafiány" řekla.

,,Ok, vezměte mi černé roztrhané džíny, to šedé tričko co máme všechny tři, červenočernou košili, vojenské tepláky a černé tenisky" vyjmenovala jsem jí.

,,Takže to samé co nám" zasmála se.

,,Jdete tam už v šatech nebo se budete převlékat až po tančení?" zeptala jsem se. 

,,Už tam příjdeme rovnou v šatech" řekla.

,,Jop, tak my už jedeme na letiště pá" řekla.

,,Čauky" zasmála jsem se a vypnula hovor. Koukla jsem po klucích ale ti spaly. Povzdechla jsem si, zvedla se a šla do koupelny. Z tašek jsem si vyskládala všechny líčidla na skříňku vedle umyvadla. Vzala jsem si bázi pod make-up a rozmazala ji po pleti, to samé jsem udělala i s make-upem. Korektorem jsem zakryla menší kruhy pod očima. Na oční víčka jsem nanesla hnědý, černý a béžový stín a udělala si kouřové stíny. Vymalovala jsem si obočí, udělala linky a nanesla řasenku. Obličej jsem si vy konturovala a nad to nanesla rozjasňovač. Nakonec jsem si na rty nanesla vínovou rtěnku. 

Vlasy jsem si nechala přírodně vlnité a udělala si s pár pramínků culíček (Snad to chápete, když tak tady je obrázek

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vlasy jsem si nechala přírodně vlnité a udělala si s pár pramínků culíček (Snad to chápete, když tak tady je obrázek. Vlasy si představte červené).

,,Kluci ona tu není!" zařval někdo z kluků z obýváku když jsem si holila nohy

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Kluci ona tu není!" zařval někdo z kluků z obýváku když jsem si holila nohy. Jo, jaksi jsem na to ve sprše zapomněla. 

,,V koupelně!" zakřičela jsem na ně. Slyšela jsem dusot po schodech a hned na to se rozrazili dveře koupelny. ,,Potřebujete něco?" zvedla jsem obočí. 

,,Ne" uculil se CC a odešel. Já jen se smíchem pokroutila hlavou a doholila si nohy. Všechny věci jsem dala do jedné tašky a mířila do pokoje kde jsem jednu noc spala. Ze skříně jsem si vytáhla krásné černé šaty. Vepředu byly krátké do čtvrtky stehen a vzadu dlouhé až na zem. Celé šaty pokrývala černá krajka. Na nohy jsem si obula černé lodičky, do uší si dala zlaté náušnice a do ruky vazala psaníčko ve kterém jsem měla mobil a nějaké peníze. 

,,Max dělej, už jdeme" zakřičely na mě kluci z předsíně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Max dělej, už jdeme" zakřičely na mě kluci z předsíně. ještě jsem se prohlédla v zrcadle a šla přímo ke schodům. Pomalu jsem scházela schody za doprovodu pohledů kluků. Čelist měli až někde na podlaze a nedivila bych se kdyby někomu vytekla slina. 

,,Zavřete ty pusy nebo vám tam vletí moucha" zasmála jsem se.

Nepoznal mě...Kde žijí příběhy. Začni objevovat