Po telefonátu s Furym jsem se šla převléct a osprchovat se. Oblékla jsem si bílé džíny, bílí crop-top a bílo šedou bundičku.
Do ruky jsem si vzala mobil a po cestě do obýváku si projížděla facebook. V obýváku jsem se svalila do volného křesla.
,,Kde si byla?" zeptala se Jess.
,,Zacvičit si" pokrčila jsem rameny ale neodtrhla jsem pohled od mobilu.
,,Poslední dobou jsi tam pořád" zakroutila hlavou.
,,Potřebuji svaly a nechci vyjít ze cviku. Měla bych tam bývat častěji" zapřemýšlela jsem nahlas.
,,Slečno myslím že hodina v posilovně denně by stačila" řekla Sundy.
,,A jak dlouho tam bývá?" zeptal se Clint zvědavě.
,,Vždy 3-5 hodin" odpověděla.
,,Bonzačko, jak já bych tě nejraději rozebrala" zamumlala jsem si pro sebe. Cinkl mi mobil a tím mě upozornil že mi přišla zpráva. Otevřela jsem ji a usmála se. Psaly kluci a bráška do skupinové konzervace.
Zayn: Jak se má moje milovaná sestřička
Niall: Zdravím
Harry: Čauky kočko :**
Louis: Ahojky
Liam: Ahój
Já: No nazdar
Harry: Neříkej že se ti po nás nestýská
Já: Zrovna po tobě zase tolik ne :D
Louis: Haha, měla by jsi vidět jeho výraz
Zayn: Jo, hraje uraženého
Já: Dokážu si to představit
Culila jsem se do mobilu jak měsíček na hnoji.
,,S kým si píšeš?" zeptala se Jess.
,,Se Zaynem a kluky" uculila jsem se.
,,Kdo je Zayn a kluci?" zeptala se Nat a dvakrát povytáhla obočí.
,,Zayn je bráška a kluci jeho otravní kamarádi" usmála jsem se. ,,Asi za nimi zajedu, dlouho jsem je neviděla a rovnou se stavím za pirátem" uchechtla jsem se. Vstala jsem a šla si zabalit nějaké potřené věci. Sportovní tašku plnou věcí jsem si přehodila přes rameny, vzala si klíčky od mého nového auta a šla dolů. ,,Jess pojedu na chvíli do NY" nakoukla jsem do obýváku.
,,Dobře, hlavně se nezabij" usmála se.
,,Nechcete jet se mnou? Mám soukromé letadlo" koukla jsem na Avengers. Oni souhlasili a tak jsme se vydaly za dům kde bylo malé letiště a na něm připravené letadlo. ,,Auto je už vevnitř?" zeptala jsem se jedno chlápka co připravoval letadlo.
,,Ano slečno" řekl. Jen jsem přikývla a vlezla do letadla, ostatní samozřejmě za mnou.
,,Páni" vydechly když jsme byly vevnitř.
,,Sundy do New Yourku na letiště" řekla jsem a sedla si do pohodlného křesla.
,,Jistě slečno" řekla. Cítila jsem jak vzlétáme.
ČTEŠ
Nepoznal mě...
FanficPozná ji? Pozná svou sestru? Co bude dělat když ne? Odejde? Zůstane? Co když jsou ve světě mafie ale ten druhý o tom nemá ani páru? Co když na ní bude Hydra dělat opakovaně pokusy? Přežije tu všechnu bolest ve světě Avengers? Všechno se dozvíte v...