Dotančily jsme, daly si rychlou sprchu a znovu se namalovaly a oblékly do šatů. Vylezly jsme ze zákulisí a mě hned odtáhl Andy k jejich stolu.
,,Co to mělo znamenat?" sykl naštvaně.
,,To byl tanec vole" pokroutila jsem očima. Vzala jsem si jednu skleničku se šampaňským co byla na stole a napila se.
,,Héj, to je moje" zamručel Jinxx. Já jsem jen pokrčila rameny, vrátila mu skleničku a odešla k baru. Objednala jsem si dvojitou whisky s ledem. Jen tak jsem popíjela whisky na baru když se sále rozezněl výstřel a výkřik někoho z lidí.
,,Všichni si lehněte na zem a ani se nehněte" zakřičel nějaký muž s kuklou na hlavě. Všichni si poslušně lehly na zem a já si teprve teď všimla že je u mě Terka.
,,Máš u sebe pistoli?" sykla jsem na ni. Ona jen přikývla a podala mi ji. Já se na ni vděčně usmála, schovala si pistoli a stoupla si. Hned se na mě otočil ten chlap s kuklou.
,,Říkal jsem že si máte lehnout" křikl na mě.
,,A co já s tím?" zvedla jsem obočí a napila se ze své nedopité whisky.
,,Kočička vystrkuje drápky?" zvedl obočí s úsměvem.
,,Kočička je má dávno vystrčený" mrkla jsem na něj. Ano, baví mě ho štvát. Vlastně mě baví štvát každého mafiána.
,,A je to taky drzé" zakroutil hlavou
,,Je to drzé jen na mafiány kteří si někam napochodují, myslí si že jim patří celý svět a každý jim padne k nohám, kamaráde" ušklíbla jsem se, slyšela jsem jak se několik lidí uchechtlo. Náramně jsem se bavila tím jak v obličeji rudl vzteky. A taky by mě docela zajímalo proč už po nich (po těch co sem vtrhly) nestřílí když tu jsou i lepší mafiáni než jsou ti co sem vtrhli.
,,A kdo vlastně jsi" zeptal se.
,,Vaše smrt" sladce jsem se usmála.
,,Jasně a já jsem vanilková zmrzlina" zašklebil se.
,,Já to myslela vážně, ale když jinak nedáš já ti to ukážu" řekla jsem. Vytáhla jsem si pistoli a než stačily něco udělat všechny jsem je postřílela. Když chcete jako skupina někoho přepadnou/napadnout nikdy si nestoupejte vedle sebe do řady, mohlo by se vám to vymstít jako tady pánům. ,,Všichni jsou v pohodě?" zeptala jsem se. Odpovědí mi bylo jednohlasné 'jo'. ,,Víte co by mě zajímalo?" zeptala jsem se když všichni stály na nohou a tak na sebe strhla všechnu pozornost.
,,Co by tě zajímalo?" zeptal se nějaký kluk ve předu.
,,Většina v tomto sále jsou mafiáni ale ani jeden z vás nevytáhl pistoli -kterou máte mimochodem skoro všichni za páskem nebo někde schované- a nepostřílel je. Všichni jste se jak největší sraby schovaly" zakroutila jsem hlavou.
Aktakys
ČTEŠ
Nepoznal mě...
FanfictionPozná ji? Pozná svou sestru? Co bude dělat když ne? Odejde? Zůstane? Co když jsou ve světě mafie ale ten druhý o tom nemá ani páru? Co když na ní bude Hydra dělat opakovaně pokusy? Přežije tu všechnu bolest ve světě Avengers? Všechno se dozvíte v...