|7| Kocovina

3.5K 177 2
                                    

Byl to Niall. Asi jsme ho trošku zbudily.

,,Co tu děláte?" zeptal se.

,,Jdeme spát" řekla jsem a prostě se začala smát.

,,A to je kdo?" ukázal na kluky.

,,To je Luke, to Calum, to Ashei a tohohle mám nejradši a jmenuje se Mickey" ukazovala jsem na kluky. 

,,Tak jdeme spát" řekl vzal pod rameny Ashe a Caluma. Já, Luke a Mickey jsme se vzaly kolem pasu a motavým krokem se mám nějak podařilo se dostat až do pokoje. 

,,Maxinka jde spinkat, dobrou hoši" řekla jsem a lehla si doprostřed postele. Pak už jsem jen cítila jak se z obou stran prohnula postel ale to já byla už v polospánku.

*RÁNO*
Asi my praskne hlava. To byla první myšlenka když jsem se vzbudila. Pomalu jsem si sedla a rozhlédla se kolem sebe. Po pravé straně ležel Miskey a vedle něj Calum a z druhé strany Luke a Ashey. Nějak si nemůžu vzpomenout jak jsem se dostala domů. Opatrně jsem vstala, no asi ne dost opatrně protože můj žaludek udělal salto a já se šla seznamovat se záchodovou mísou. Ahoj záchode, já jsem Max. Ježíši mě je blbě.

,,Tak co, jak ti je?" zeptal se Niall který se záhadným způsobem objevil v koupelně.

,,Neruš, seznamuji se se záchodem nevidíš?" zeptala jsem se a dala se znovu do komunikace se záchodem. 

,,Ty ses teda zřídila" zasmál se.

,,Dneska se mě nezbavíš záchode" zamumlala jsem a opřela se o kachličky. Vstala jsem, šla si vyčistit zuby a učesat vlasy. Následovala jsem Nialla do kuchyně a tam jsem se rozvalila na židli vedle Louise. ,,Už nikdy nebudu pít" zamumlala jsem si pod nosem a položila si hlavu na stůl.

,,Vypij to" řekl Liam a dal přede mě skleničku se smradlavým obsahem.

,,To pít nebudu, smrdí to" zašklebila jsem se.

,,Bude ti potom líp" řekl. S nechutí jsem vzala skleničku a s ještě větší nechutí jsem to vypila. 

,,Fuj" zašklebila jsem se. ,,Hoši, dneska už nevylezu z postele. Jdu spát, nazdar" řekla jsem a šla do postele kde jsem hned usla.





Kratší kapitola, snad to nevadí.
Aktakys


Nepoznal mě...Kde žijí příběhy. Začni objevovat