**O MĚSÍC POZDĚJI**
**POHLED MAX**
Už měsíc dávám klukům nápovědy, příhody fotky a informace o mě, ale oni jsou zabednění pitomci že na vůbec nic nepřišly. Včera jsem si byla odstranit všechny heny co mám. Jo, nebylo to tetování ale hena. Právě jdu od kadeřnice a mám červené vlasy stejného odstínu jako když mě Zayn viděl naposledy. A proč to všechno dělám že? Dneska jim chci říct že já jsem Bad Princess a že jsem Zaynova sestra. Já jim dám poslední nápovědu a jestli jim to nedojde tak jsou to vážně pitomci. Jestli se ptáte zda mě Zayn pořád pošťuchuje tak ano. Rád si ze mě dělá srandu a tak.Odemknu dveře vily a jdu přímo do pokoje kde jsem se převlékla do krajkových kraťas a bílého crop-topu s černými palmami. Do jedné ruky jsem si vzala modrý papír s poslední nápovědou pro kluky a do druhé jsem si vzala fotky. Sešla jsem do obýváku kde seděly kluci. Na stl před ně jsem dala obálku. Nechápavě se na mě koukli a Zayn si vzal do ruky papír.
,,Už víte kdo jsem?" přečetl to.
,,Ne" zašeptal Niall.
,,Potřebuji s vámi mluvit kluci" řekla jsem nervózně.
,,No?" popohnal mě Liam.
,,Chcete vědět kdo je Bad Princess?" zeptala jsem se.
,,Jo" řekl Zayn.
,,Já- já jsem Bad Princess" koukla jsem na ně.
,,Máš důkaz?" zvedl obočí rozesmátý Louis.
,,Mám" řekl jsem a podala jim telefon kde byl chat mezi mnou a Zaynem.
,,Vždyť si říkala že si sestra jednoho z nás" řekl Liam. Já jsem přikývla a sundala si všechny falešné piercingy.
,,Vím že jsi viděl ty fotky Zayne" řekla jsem a na stůl dala všechny fotky.
,,Kde si je vzala?" zeptal se.
,,Fotily jsme je spolu" řekla jsem.
,,Ne, já jsem je fotil se svojí sestrou Max" zamračil se.
,,Copak jsi slepý Zayne? To ona je tvoje sestra" vykřikl Harry.
,,To- to není možné" kroutil hlavou.
,,Jak ti to mám dokázat? Před dvěma lety táta umřel, psala jsem ti aby si přišel na pohřeb ale ty si nepřišel. Volala jsem ti na narozeniny, na Vánoce ale nezvedal si telefon" řekla jsem se slzami v očích.
,,Máš ještě ten řetízek který jsem ti dal k 14. narozeninám?" zeptal se. Usmála jsem se a ukázala na krk kde mi vysel zlatý řetízek ve tvaru srdíčka.
,,A máš ten který jsem ti dala já?" usmála jsem se. On se taky usmál a ukázal a zlatý křížek na krku. ,,Mám tě ráda bráško" řekl jsem a silně ho objala.
,,Já tebe taky" zašeptal mi do ucha.
,,Hromadné objetí" vykřikl Louis a povalil nás na zem.
,,Nejede ten kluk na něčem?" zasmála jsem se.
Chcete další díly?
Aktakys
ČTEŠ
Nepoznal mě...
FanfictionPozná ji? Pozná svou sestru? Co bude dělat když ne? Odejde? Zůstane? Co když jsou ve světě mafie ale ten druhý o tom nemá ani páru? Co když na ní bude Hydra dělat opakovaně pokusy? Přežije tu všechnu bolest ve světě Avengers? Všechno se dozvíte v...