,,Ty se nás nebojíš?" sedl si vedle mě Andy.
,,Ne. Měla bych?" zeptala jsem se.
,,Tak jsme mafiáni co tě unesly, myslím že by ses nás měla bát" sedl si z druhé strany Jinxx.
,,Jinxx, CC a Ashey jsou roztomilý, jen z Jaka a Andyho jde trochu strach. Ale já se vás nebojím" mrkla jsem na ně.
,,Hele, já nejsem roztomilí" bránil se Ashey.
,,A co jsi?" zvedla jsem obočí.
,,Jsem sexy" uculil se.
,,Sundej si tričko" řekla jsem.
,,Proč?" nechápal.
,,Prostě si ho sundej" protočila jsem očima. On si stoupl a sundal si ho. ,,No, břišáky by ušly to samé na rukách. Otoč se" poručila jsem a on tak udělal. ,,No zadek nic moc" ušklíbla jsem se. Zatím co jsem 'hodnotila' Ashe, kluci se smály jak idioti. Zazvonil telefon a já podle písničky poznala že je to můj. Zayn.
,,Co je?" zeptala jsem se otráveně.
,,Kde jsi?" vykřikl až jsem si musela dát telefon od ucha.
,,Jestli chceš abych ohluchla jsi na správné cestě" řekla jsem.
,,Kde jsi?" zeptal se znovu.
,,Ále, jen jsem se nějak dostala z Londýna do L.A." řekla jsem.
,,A jak jsi se tam dostala?" uchechtl se.
,,To kdybych věděla" zamumlala jsem. ,,No každopádně je to tu pěkné takže tu ještě zůstanu" dodala jsem.
,,Ok, zítra tam je sraz mafiánů a váš i náš gang je tam pozvaný tak doufám že přijdeš" řekl.
,,To ještě nevím" řekla jsem.
,,Já budu muset jít" řekl.
,,Dobře čauko" řekla jsem než to vypl.
,,Kdo to byl?" zeptal se Andy.
,,Můj až moc starostlivý bratr" pokroutila jsem očima a najela na facebook.
,,Zítra je tu mafiánská sešlost" řekl.
,,A proč mi to říkáš?" zvedla jsem pohled od mobilu.
,,Jdeš s námi" řekl CC.
,,Nemám šaty" řekla jsem.
,,Tak to aby jsi zvedla tu svojí sexy prdel a šla do auta" uculil se Ashey.
,,Ha ha ha" řekla sem zvedla se. Když jsem procházela kolem Ashe plácl mě po zadku. Já se na něj otočila a hodila po něm vražedný pohled.
**V NÁKUPÁKU**
,,Můžu si jít koupit šaty sama?" udělala jsem psí oči na Andyho.,,A kdo ti to zaplatí?" zvedl obočí.
,,Mám svoji kreditku" vytáhla jsem ji ze zadní kapsy kraťásků které mi půjčily.
,,Dobře, ale budeme sedět naproti v kavárně tak se nepokoušej zdrhnout" řekl a odešel s kluky. Usmála jsem se pro sebe a zašla do obchodu plného krásných princeznovských šatů. Procházela jsem kolem černých šatů a jedny mě zaujaly.
,,Líbí se vám?" zeptal se někdo za mnou.
,,Jo, jsou krásné" otočila jsem se na prodavačku.
,,Chcete si je vyzkoušet?" usmála se. Já jsem kývla a šla za ní do kabinky. Pomohla mi si šaty obléct. Musím říct že jsou hodně pěkné.
,,Vezmu si je" řekla jsem prodavačce.
,,Dobře. Běžte k pokladně tam vám je donesu ve vaku" řekla a zmizela. Já se oblékla do věcí co jsem měla předtím a šla k pokladně. U pokladny jsem zaplatila docela velkou částku a šla do vedlejšího obchodu kde byly doplňky a boty. Koupila jsem si zlaté náušnice a obyčejné černé podpatky. Jako poslední jsem šla do obchodu vedle kavárny kde seděly kluci. Vešla jsem do obchodu a hned mířila k make-upu. Nebudu vám popisovat jak dlouho jsem si vše vybírala tak vám prostě řeknu co jsem si koupila: make-up, báze pod make-up, paletka stínů, paletka na konturování, řasenka, linky, hodně barev rtěnek a štětce na to všechno. Jo, jsem náročný člověk.
Aktakys
ČTEŠ
Nepoznal mě...
FanfictionPozná ji? Pozná svou sestru? Co bude dělat když ne? Odejde? Zůstane? Co když jsou ve světě mafie ale ten druhý o tom nemá ani páru? Co když na ní bude Hydra dělat opakovaně pokusy? Přežije tu všechnu bolest ve světě Avengers? Všechno se dozvíte v...