Vše jsem udělala podle tátových rad. Měla jsem tu Lokiho. Nevím jak se sem dostal když je podle informací co mám nesmrtelný. Každopádně jsem mu dala druhou šanci tím, že se vrátí na Asgard jako miminko.
Momentálně stojím v té divné kopuli a čekám až mě Heimin přesune zpátky na Zem. Obklopila mě bílá záře a za chvíli jsem stála ve svém pokoji. Hned jsem zamířila ke skříni abych se převlékla. Vzala jsem si černou sukni a béžový crop-top. Řekne mi někdo proč se vždy nepřevléknu než se vrátím? Vyšla jsem na chodbu, zamířila k výtahu do kterého jsem hned nastoupila a sjela k obýváku. Když se výtah otevřel slyšela jsem dětský pláč.
,,No nene. Tak já tu nejsem ani ne den a někdo tu má dítě" zasmála jsem se.
,,Není to naše dítě. A když se tak směješ tak si ho uklidni" zamračil se Tony a strčil mi do ruky plačící dítě. Když jsem ho viděla málem mi vypadly oči z důlků.
,,Kdo to tak rychle stihl? Jak se sem dostal? Je to snad super dítě? Vždyť jsem ho poslala na Asgard a zbavila ho schopností. Ježíšku na křížku já se toho mimina snad nezbavím" říkala jsem zoufale a při tom chodila po místnosti.
,,Co meleš?" zeptal se nechápavě Tony.
,,Nevím jak se dostal na ten náš svět když je podle všeho nesmrtelný, ale byl tam. Chtěl druhou šanci na život a já jsem mu ho mohla poskytnout jen tak že by se jakoby znovu narodil" vysvětila jsem.
,,Proč proboha v podobě mimina" ohrnul nos.
,,Hodné lidi můžu poslat na Zem ve věku v jakém umřely, ale ty zlé můžu poslat na Zem jen jako mimina. Všichni si můžou vybrat jestli chtějí druhou šanci" koukla jsem na něj.
,,O tom jsem taky něco slyšel" přikývl Thor. Lokiho jsem v náručí houpala do té doby než usnul.
,,Jak si to udělala? My se ho tady snažím uspat hodinu a ty to v pohodě zvládneš za 10 minut" vykulil oči Pietro.
,,Musíš umět" mrkla jsem na něj. ,,A kde bude spát?" koukla jsem na všechny.
,,Jelikož je klidný jen u tebe tak je to asi jasný. Co myslíte?" otočil se ke všem. Oni jen přikývly a já si povzdechla.
,,Tak mi jdeme spát" řekla jsem a zamířila k výtahu. Ten nás dovezl do patra s pokoji. Tam jsem převlékla do pyžama Lokiho i mě.
Lehla jsem si do postele, Lokiho dala vedle sebe a hned usnula jelikož byl večer.
ČTEŠ
Nepoznal mě...
FanfictionPozná ji? Pozná svou sestru? Co bude dělat když ne? Odejde? Zůstane? Co když jsou ve světě mafie ale ten druhý o tom nemá ani páru? Co když na ní bude Hydra dělat opakovaně pokusy? Přežije tu všechnu bolest ve světě Avengers? Všechno se dozvíte v...