Vzbudila jsem se dřív než Tony. Vylezla jsem z postele a vlezla do jeho koupelny kde jsem si učesala vlasy a spletla si je do dvou copánků, vyčistila jsem si zuby a namalovala se: řasenka, linky a růžový rtěnka s nádechem fialové. Skočila jsem k sobě do pokoje a převlékla jsem se do černých džín, bílého trička a modré košile.
Vrátila jsem se do Tonyho pokoje a sedla si vedle něj na postel.
,,Tony vstávej" šeptla jsem a pohladila ho po tváři. Jen se slabě usmál a dál spal. ,,No ták" zasmála jsem se. Nic. Sedla jsem si na něj obkročmo a začala mu dávat pusinky po celém obličeji. Nakonec jsem došla k puse a políbila ho. Začal se mnou spolupracovat a dal mi ruce na pas. Odtáhla jsem se a rukama se opřela vedle jeho hlavy. Koukl se na mě a usmál se.
,,Dobré ráno" řekl. Jen jsem se usmála a dala mu malou pusu na nos.
,,Vstaneš už?" zeptala jsem se.
,,Co kdyby jsme si udělaly filmoví den v posteli?" zeptal se.
,,Já musím do firmy naproti" usmála jsem se.
,,A můžu jít s tebou?" uculil se.
,,Můžeš" naklonila jsem hlavu na stranu. ,,Tak se obleč, nasnídáme se a půjdeme" slezla jsem z něj a sedla si vedle. Mezitím co se oblékal jsem si hrála na mobilu Traffic Racer. ,,No ták, tam jsem jela já. Též se musí cpát všude" rozčilovala jsem se když jsem nabourala.
,,Někdy si říkám jestli ty nejsi kluk a nepřevlékáš se za holku" ušklíbl se Tony. Jen jsem se zašklebila, vzala ho za ruku a táhla do kuchyně.
,,Co si dáš?" zeptala jsem se.
,,Dneska vařím já" usmál se a vytáhl z ledničky slaninu a vajíčka.
,,No potěš" zamumlala jsem a sedla si na linku.
,,Říkala si něco?" zeptal se a stoupl si mezi mé nohy.
,,Vůbec nic" uculila jsem se a políbila ho.
,,No proto" zašeptal mi na rtech.
,,No ták lidi, to vám to včera nestačilo?" zeptala se právě přicházející Nat. Tony se se šklebením odtáhl a začal dělat snídani. Cinknutí výtahu upoutalo moji pozornost. Vystoupil z něj nějaký agent.
,,Fury vám vzkazuje že se dnes máte dostavit na helicarrier" řekl.
,,Dneska nemám čas" koukla jsem na něj.
,,Za půl hodiny na střeše" řekl a zmizel ve výtahu.
,,Debilní Fury" prskla jsem.
ČTEŠ
Nepoznal mě...
Fiksi PenggemarPozná ji? Pozná svou sestru? Co bude dělat když ne? Odejde? Zůstane? Co když jsou ve světě mafie ale ten druhý o tom nemá ani páru? Co když na ní bude Hydra dělat opakovaně pokusy? Přežije tu všechnu bolest ve světě Avengers? Všechno se dozvíte v...