|67| Horor

1.5K 75 0
                                    

Ráno jsem se vzbudila sama od sebe. Vylezla jsem z postele a šla do koupelny kde jsem udělala veškerou hygienu. Oblékla jsem si spodní prádlo a na to uniformu. Sbalila jsem si všechny věci a z hotelu odešla. Autem jsem dojela až do toweru a šla rovnou do pokoje. Převlékla jsem se do černých džín a šedého trička.

Do kapsy jsem si dala mobil a šla do obýváku kde byl jen Tony

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Do kapsy jsem si dala mobil a šla do obýváku kde byl jen Tony.

,,Ahoj zlato" sedla jsem si vedle něj.

,,Ahoj" koukl na mě. Nahnul se ke mě a jemně mě políbil. ,,Víš chtěl jsem se zeptat jestli by jsi se mnou nechtěla jít večer na večeři" řekl nervózně.

,,Půjdu ráda" usmála jsem se. Taky se usmál a znovu mě políbil.

,,No ták, děti nechte si to na večer" řekl přicházející Clint.

,,Já ti dám děcka" zamumlal Tony. Jen jsem se uchechtla a tvář si schovala do Tonyho hrudi. On si mě vysadil na klín a začal mě hladit po zádech.

,,Čaute hrdličky" zasmála se Nat a skočila vedle nás na gauč. ,,Pustíme si film?" zeptala se když přišel Steve a za ním hned Wanda.

,,Můžeme" přikývla Wanda. Holky šly pro popcorn a jídlo zatímco chlapy vybírali film. Naneštěstí vybrali horor. Do obýváku jsem přišla jako poslední a nezbylo na mě místo.

,,Pietro odpal, tam jsem seděla já" zamračila jsem se. Stála jsem zrovna u křesla kde seděl Tony. Pietro jen se smíchem zakroutil hlavou. Tony si mě s úsměvem stáhl na klín. Překvapením jsem vyjekla čemuž se zasmál. ,,Nesměj se mi" šťouchla jsem do něj. Opřela jsem si hlavu o jeho rameno a koukala na telku. Většinu filmu jsem se spíš dívala na Tonyho. Ve tváři se mu střídali různé grimasy: pobavený, znechucený, přemýšlivý a podobně. On se tomu hororu smál a já se schovávala do jeho hrudi.

,,Nebudu spát sama" vyhrkla Wanda když horor skončil.

,,Nápodobně" řekly jsme s Nat zároveň.

,,Já s tebou klidně spát budu" zašeptal i do ucha Tony. 

,,My můžeme dělat něco jiného než je spánek" zašeptala jsem mu nazpátek.

,,A co třeba?" zeptal se.

,,hej vy dva. Co si to tam šuškáte?" zeptala se Nat.

,,Nic co by si potřebovala vědět" vyplázla jsem na ní jazyk.

Nepoznal mě...Kde žijí příběhy. Začni objevovat