Vstala jsem a beze slova jsem šla do pokoje. Sedla jsem si na postel, vzala si album kde mám jenom fotky mě se Zaynem a prohlížela s je.
**VZPOMÍNKY**
,,Zayneeeee" vypískla jsem a skočila po něm.,,Ahoj šmudlo" usmál se a zatočil se se mnou dokola.
,,Chyběl si mi" dala jsem mu pusu na líčko.
,,Ty mě víc" řekl.
,,Ne, ty mě víc" zamračila jsem se.
,,Ty mě víc" zasmál se.
,,Ty mě" bouchala jsem ho pěstičkama do hrudi. Najednou mě povalil na gauč a začal mě lechtat a já se začala smát.
,,Kdo komu chyběl víc?" nadzvedl obočí se smíchem.
,,T-ty mě" vydala jsem skrze smích.
,,Špatná odpověď" řekl a dál mě lechtal.
,,P- pr- prosím do- st" prosila jsem ho.
,,Kdo komu chybě víc?" zopakoval otázku.
,,Já tobě" řekla jsem.
,,Správně" usmál se a sedl si vedle mě.
- - - - - - - - - -
,,Aaaaaa" vykřikla jsem a schovala si hlavu do Zaynovi hrudi.
,,Snad se nebojíš?" řekl se smíchem Zee.
,,Nech toho a radši to vypni" zavraždila jsem ho pohledem.
,,Mě to ale baví" zasmál se.
,,Ale já se bojím" zamumlala jsem mu do trička.
,,To je tvoje mínus" vyplázl na mě jazyk.
,,Nebavím se s tebou" řekla jsem a dělala uraženou.
,,Ale no ták" řekl a vypnul horor.
,,Díky" usmála jsem se na něj.
- - - - - - - - - -,,Počkej na mě" řekl udýchaný Zayn.
,,Ježíši pohni" řekla jsem.
,,Tak počkej" řekl.
,,Ale s tvým tempem ten fotbal nestihneme" zakňourala jsem.
,,Ale stihneme" řekl a dohnal mě. Chytla jsem ho za ruku a šla na fotbaloví stadion. Ten den jsme vyhrály 7:5.
- - - - - - - - - -
,,Zayné" zavřískala jsem a schovala se za něj.
,,Copak Max?" zeptal se.
,,Louis mě chce hodit do bazénu" řekla jsem mu.
,,Max mě se neschováš a když už se schováš tak tě najdu" vykřikl do vily Louis.
,,Zayne schovej mě" zašeptala jsem mu do ucha.
,,Zayne neviděl si tvoji sestřičku Max?" zeptal se Louis.
,,Běžela k tobě do pokoje" odpověděl a ukázal ke schodům.
,,Jen to ne" vyděsil se a běžel nahoru.
,,Díky bráško" dala jsem Zaynovi pusu na líčko.
**KONEC VZPOMÍNEK**
S mokrými tvářemi jsem seděla na posteli v turecké sedu a koukala na fotky. Tolik jsme toho se Zaynem zažily a on mě nepoznal. Je pravda že vypadám jinak ale chování mi zůstalo. Vždy jsem byla tvrdohlavá, ale to i Zayn. neví jak ale s fotkama rozházenýma po posteli jsem usnula.
**POHLED ZAYNA**
,,Jdu do pokoje" řekl jsem kluků a šel nahoru. Když jsem procházel okolo pokoje Max slyšel jsem tiché tóny písničky. Zvědavost zvítězila a já jsem nakoukl do jejího pokoje. Spala a kolem ní na posteli byli rozházené fotky. Sedl jsem si na kraj postele a vzal si jednu fotku do ruky. Byl jsem na ní já když mi bylo 16 a u mě byla moje sestra Max kterou jsem naposledy viděl před osmi lety. Na ostatních fotkách byla ona i já. Ale proč ty fotky má ona? Proč by měla fotky na kterých jsem já a moje sestra? Tak tohle nechápu. Jednu fotku kde jsme byli u stromečku jsem si vzal a odešel k sobě do pokoje. Fotku jsem si dal na noční stolek ještě k jedné fotce na kterých jsem já a na zádech mám smějící se Max.
Aktakys
ČTEŠ
Nepoznal mě...
FanfictionPozná ji? Pozná svou sestru? Co bude dělat když ne? Odejde? Zůstane? Co když jsou ve světě mafie ale ten druhý o tom nemá ani páru? Co když na ní bude Hydra dělat opakovaně pokusy? Přežije tu všechnu bolest ve světě Avengers? Všechno se dozvíte v...