|44| Hádka

1.8K 96 3
                                    

Heimin nás přenesl do vily kde bydlím já a Jess. 'Přistály' jsme na zahradě.

,,Kde to jsme?" zeptal se nechápavě Clint.

,,U mě doma" vysvětlila jsem a šla do vily. ,,Jsem domá" zakřičela jsem do domu. Ozval se dusot na schodech a za chvíli jsem byla mačkána v objetí Jess. Po chvíli mi někdo dupl na nohu. ,,Auuuuu" chytla jsem se za nohu a podívala se na viníka. Byl to asemip. je to něco jako křeček a morče v jednom. Je z Ásgardu ale našla jsem ho u nás na Engaru a tak jsem si ho vzala.

,,Vem si ho, celou dobu mě otravoval" zavrčela Jess. Se smíchem jsem ho vzala a otočila se na Thora.

,,Thore? Nechybí vám na Ásgardu jeden asemip?" zeptala jsem se. Blabá otázka. Kdo počítá kolik je zvířat v jeho zemi. 

,,Jo, můj mazlíček se ztratil" zamračil se.

,,Myslím že jsem ho našla" řekla jsem a ukázala na zvíře které i sedělo na mém rameni. Thor k němu hned přiběhl a začal ho mačkat v objetí. ,,Jako malý dítě" pokroutila jsem hlavou. Uvědomila jsem si co mám na sobě. ,,Eh, asi se půjdu převléct. Nat a Wando nechcete si taky něco půjčit?" zeptala jsem se když jsem si všimla že mají taky šaty.

,,Byla by jsi hodná" usmála se Nat. Holkám jsem něco půjčila. Když holky odešly převlékla jsem se do bílo vínového trička s dlouhým rukávem, legín, na nohy bílé convrse a na ruku vylepšené hodinky.

 Když holky odešly převlékla jsem se do bílo vínového trička s dlouhým rukávem, legín, na nohy bílé convrse a na ruku vylepšené hodinky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Vůbec jsi se nezměnila" řekl někdo za mnou. Otočila jsem se a viděla Tonyho jak se opírá o rám dveří.

,,Ty taky ne" usmála jsem se. Pomalu ke mě přišel a jednu dlaň přiložil na mou tvář.

,,Chtěl bych aby to bylo jako dřív" zašeptal.

,,Taky bych byla ráda ale nejde to" zakroutila jsem hlavou.

,,Proč?" zeptal se nechápavě.

,,Vztahy na dálku nefungují" odvrátila jsem pohled.

,,Vrátíš se s námi do Avengers tower" řekl.

,,Neodešla jsem z mého vlastního rozhodnutí" sundala jsem jeho dlaň z mé tváře.

,,Tak proč jsi utekla jako zbabělec? Víš jak nás to bolelo? Když jsem šel k tobě a viděl prázdný pokoj, bodlo mě u srdce. Proč jsi nepřišla a neřekla nám do očí že se s námi nechceš bavit? To se ti tak hnusíme?" začal na mě řvát.

,,Já s vámi chtěla zůstat, mám vás všechny ráda. Myslíš že mě nebolelo od vás odejít? Bolelo, ani nevíš jak. Jako by mě půlka zůstala v toweru" zvýšila jsem hlas.

,,Tak proč si utekla?" zařval zase.

,,Protože to po mě chtěl Fury. Ptala jsem se ho proč ale odpověděl mi 'To není vaše věc. Prostě odejděte!' přesně tohle mi řekl" zakřičela jsem na něj. Rozbrečela jsem se a utekla z pokoje. Doběhla jsem na zahradu a sedla si do stinného koutu kde se chodím vždy vybrečet nebo si jen tak sednout. Je to takové moje místo. Přivolala jsem si Besi. Lehla si do mého klína a já ji hladila po bílé hebké srsti. Horké slzy jsem nechala stékat po tváři volně.

Nepoznal mě...Kde žijí příběhy. Začni objevovat