|53| Nasraný Fury?

1.6K 81 3
                                    

,,Maliková posloucháte mě sakra?" zaječel Fury a tím mě vytrhl z mluvení sama se sebou.

,,Ne, ale to jste si nejspíš všiml" zamumlala jsem a dál se topila v myšlenkách. Nosí vůbec Fury jinou barvu než černou? Zdá se mi že má nový kabát. Ne to se mi jen zdá. Je moc línej na to aby sletěl na zem koupil si kabát a zase vyletěl na létající loď Shieldu. Nemůžu si vzpomenout jak se jí říká. Bylo by super vidět co by Fury dělal kdyby se mu kabát změnil na růžový svetřík s volánky a mašličkami. Až teď jsem s všimla že se na mě dívají všichni v místnosti, Fury naštvaně, Wanda pobaveně a ostatní nechápavě. Možná je to tím že jsem se po dobu mích myšlenek culila jak debil.

,,Maliková na co myslíte když máme poradu?" zaječel zase.

,,Nechtějte vědět" zasmála se Wanda. Ona vlastně může číst myšlenky. Sakra.

,,Já bych to věděl docela rád" zachechtal se Tony vedle mě.

,,Tak to máš smůlu zlato" vyplázla jsem na něj jazyk.

,,Přestaňte se dohadovat jako malý děcka a začněte myslet jako normální dospělí lidé kteří zachraňují svět!" zařval tak že ho museli slyšet na druhý straně vesmíru.

,,Problém je v tom že já nejsem normální člověk a mé chování děcka už nezměníte" uculila jsem se.

,,Zítra v 8 ráno vyrážíte na tu misi. A teď vypadněte než tu holku uškrtím" řekl a odcupital na své růžovém jednorožci. Dobře tak jednorožce neměl ale to nevadí.

*V TOWERU*
Hned jsem šla do pokoje se převléct protože jsem měla schůzku v mojí firmě. Shodila jsem ze sebe všechno oblečení kromě spodního prádla a oblékla si připravené oblečení což byla bílá košile zastrčená v béžové sukni která sahala kousek pod zadek.

 Shodila jsem ze sebe všechno oblečení kromě spodního prádla a oblékla si připravené oblečení což byla bílá košile zastrčená v béžové sukni která sahala kousek pod zadek

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Na nohy jsem si nazula béžové lodičky a do ruky si vzala bílé psaníčko ve kterém byl mobil, peněženka a další věci. Ještě jsem si učesala vlasy a šla k výtahu který byl v obýváku. Takže se musím připravit na otázky typu 'Kam jdeš?'. 

,,Suší ti to. Kam jdeš tak načančaná?" zeptala se Nat. Neříkala jsem to?

,,Vedle do firmy" kývla jsem na firmu která byla vidět z okna.

,,A co tam?" zeptal se nechápavě Clint.

,,To není tvoje věc" vyplázla jsem na něj jazyk a nastoupila do výtahu kterým jsem sjela až dolů. Přešla jsem ulici a hned vešla do svojí firmy.

,,Ahoj Max" usmála se na mě recepční Ann.

,,Ahoj Ann" úsměv jsem jí oplatila a zase šla k výtahu. No jo, jsem moc líná na to abych šla po schodech. Výtah zastavil úplně nahoře a já vystoupila. Hned jsem mířila k sobě do kanceláře.

Nepoznal mě...Kde žijí příběhy. Začni objevovat