/\ Max /\
Ještě asi půl hodiny jsem tam seděla a potichu vzlykala. Možná jsem jim to měla říct. Ale oni by mě přemluvily abych tam zůstala. Ano chyběly mi, ale nevím jestli se s nimi vrátím do NY. Potom za mnou přišla Jess.,,Slyšely jsme to" řekla do ticha.
,,Je to jedno, stejně mi nikdo z nich nevěří" pokrčila jsem rameny.
,,Miluješ ho?" zeptala se.
,,Ani nevíš jak moc" povzdechla jsem si.
,,Bude to v pohodě" pohladila mě po ramenu. Jen jsem přikývla a lehla si na zem. Besi se ke mě hned přitulila.
,,Chci být sama" řekla jsem směrem k Jess. Beze slova se zvedla a odešla. Pod hlavu jsem si dala ruku a koukala na Besi která směla hlavu na mém břiše. Pohladila jsem jí po jemné srsti a zavřela oči. Uslyšela jsem zvuk několika aut. Vyskočila jsem na nohy a podívala se kdo otravuje. Černé auta se znakem Hydry. Oni si nedají pokoj. Hned jak vyskočily začaly po mě střílet. Mávnutím ruky jsem kolem vily udělala bariéru a začala s nimi bojovat. Je jich trochu víc, sakra. Oni jsou ozbrojení po zuby a já mám jen své schopnosti a dvě pistole. No, budu to muset nějak zvládnout. Některé jsem spálila ohněm, některé postřílela a jiným zlomila vaz. Na chvíli jsem omylem zničila bariéru ale to už se polovina hydrantů hrnula do vily. Snažila jsem se je zastavit, marně. Všechny venku jsem zabila. O chvíli později vyšly z vily a každý držel jednoho Avengra a Jess.
,,Odhoď zbraně a nic se jim nestane" křikl na mě jeden. Podívala jsem se po mích přátelích a potom po nepřátelích. Pomalu jsem odhodila obě pistole. Viděla jsem jak Nat kroutí hlavou na náznak že jsem úplně blbá.
,,Sundy myslím že bude potřeba vyzkoušet jak se hekneš k Rhodymu a přivoláš ho na pomoc" zašeptala jsem neslyšitelně do sluchátka.
,,Co si tam mumláš?" zeptal se druhý.
,,Jak jste vypatlaní" usmála jsem se zářivě. Viděla jsem jak na střechu mé vily přistál Rhody a vedle něj moje pokusné obleky. Žádný nechtěl lítat ale nejspíš si je Rhodes vzal do parády. Divila jsem se kde jsou. Všechny obleky a Rhody se upřeně dívaly na hydranty, asi zaměřovaly. Všichni naráz neslyšitelně vystřelili a chlápci od hydry se mrtví sesunuly na zem.
,,Objednal si tu někdo vraždu pošahaných hydrantů" zeptal se Rody když přistál vedle mě. Vylezl z obleku a usmál se na mě.
,,Ahoj" vypískla jsem a objala ho.
,,No čau" objetí mi opětoval. Moje obleky přistály vedle mě z druhé strany.
,,Jak vidím moje obleky jsi si vzal do parády" kývla jsem k nim.
,,Tvoje kňourání o tom že nechtějí lítat mě přestalo bavit poslouchat" nevinně pokrčil rameny.
,,Já jsem nekňourala" řekla jsem uraženě. ,,A navíc jeden se mi podařilo udělat tak aby lítal" pochlubila jsem se.
,,To chci vidět" vyjekl jak malá holka.
,,Sundy model 25 9" řekla jsem. Nalepily se na mě kusy obleku a já pomalu vzlétla.
ČTEŠ
Nepoznal mě...
FanfictionPozná ji? Pozná svou sestru? Co bude dělat když ne? Odejde? Zůstane? Co když jsou ve světě mafie ale ten druhý o tom nemá ani páru? Co když na ní bude Hydra dělat opakovaně pokusy? Přežije tu všechnu bolest ve světě Avengers? Všechno se dozvíte v...