Hned co jsem to dořekla, vytáhl pistoli a vystřelil po mě. Z někama začali vybíhat agenti Hydry a začali na mě útočit. Bylo to jako ve zpomaleném záběru. Hvězdou jsem se vyhnula pěti kulkám mířeným na mě. Vše co jsem se naučila od Avengers když mě trénovali nebo v samotném boji jsem se pokoušela zkombinovat a porazit je sama. Nechtěla jsem volat agenty co v Shieldu zbyli aby mi pomohli. Chtěla jsem to zvládnout sama, bez pomoci. Jelikož jsem bývalá mafiánka, docela jsem předpovídala Derekové pohyby. Zato s agenty to bylo těžší. Podstoupili jiný výcvik než v Shieldu a nebyli to mafiáni. Musím uznat že měly dobrý výcvik. Avengers jen tiše přihlíželi. Nemohli udělat nic. Stále byli zavření v celách ze kterých bych je tak ráda pustila. Hlavou mi lítaly různé myšlenky. Přežijeme to? Osvobodím je vůbec sama? Byla jsem docela ponořená do svých myšlenek že jsem se tak tak vyhnula kulce. Místo mě kulka trefila agenta Hydry který stál za mnou. Vyhýbala jsem se ránám mířeným na mě a střílela po všem co se hýbalo.
*POHLED NATASHI*
Jak tam přišla Max ulevilo se mi. Moc jsem nepochopila jejich rozhovor. Ale bylo vidět že Tonyho a Clinta pobavilo jak zmínila o jejich zabezpečení a o tom že neumí trefit cíl. Potom se to nějak zvrtlo a přiřítili se tam agenti Hydry kteří po ní začali střílet. Musím uznat že bojovala dobře. Chvilkami měla zamyšlený, naštvaný, kamenný a sem tam i bolestný výraz když jí někam silněji bouchli. Otáčela hlavou a snažila se sledovat pohyb agentů. Vlasy které měla v culíku jí lítali ze strany na stranu. Ta modrofialová a růžová ji slušela. Pohyby toho kluka se kterým se bavila předpovídala a uhýbala jim. Byla mrštná a ohebná, ale sem tam se kulce vyhnula jen tak tak. Míchala styly boje které jsme ji učili my i ty které znala sama. Sem tam použila schopnost aby někoho zabila. Všimla jsem si že schopnosti moc nepoužívá ani v jiných bojích. Spíš používá zbraně a nebo pěstní souboj.,,Slečno jste příliš vyčerpaná, měla by jste si odpočinout" ozval se hlas Jarvise z jejího boku na obleku.
,,Jarvisi drž tu svojí zasranou umělou hubu" zavrčela a dál bojovala. Když agenti Hydry byli na chvíli dál od ní, dřepla si a položila dlaně na zem. Silně stiskla oční víčka k sobě. Agenti okolo ní se začali kroutil, křičet bolestí a mrtví padat k zemi. Nakonec všichni agenti byli mrtví a mříže cel ve kterých nás držely, se začaly posouvat nahoru. Všichni jsme z cel vyběhly k ní. Max se se zavřenýma očima zřítila k zemi. Tony k ní rychle přiběhl a vzal ji do náruče.
,,Jarve, životní funkce" řekl.
,,Je v bezvědomí důsledkem velké spotřeby energie. Měly by jste ji co nejrychleji napojit na přístroje protože její srdce bije slabě, pane" oznámil. Rychle jsme běžely ven kde bylo auto kterým musela přijet. Nějak jsme se do něj naskládali a vyjeli do toweru. Agenti Shieldu a Fury kteří byli taky uvězněni si zavolali quinjety.
ČTEŠ
Nepoznal mě...
FanficPozná ji? Pozná svou sestru? Co bude dělat když ne? Odejde? Zůstane? Co když jsou ve světě mafie ale ten druhý o tom nemá ani páru? Co když na ní bude Hydra dělat opakovaně pokusy? Přežije tu všechnu bolest ve světě Avengers? Všechno se dozvíte v...