Vzbudila jsem se asi ve 12 hodin odpoledne. Převalila jsem se na druhou stranu postele a otevřela oči. Vyhrabala jsem se z teplé postýlky a šla do koupelny kde jsem se zkulturnila. Oblékla jsem se do modrých kraťásků, šedého crop-topu, béžového svetříku a na nohy jsem si obula černé converse.
Do černé kabelky jsem si dala mobil, peněženku, a různé jiné věci. Přehodila jsem si ji přes rameno a šla do kuchyně kde nikdo nebyl.
,,Jarve kde jsou všichni?" zeptala jsem se.
,,Avengers mají misi slečno" odpověděl.
,,Díky" zamumlala jsem. Mohly mi to říct. Vzala jsem si jen jablko a šla naproti do mé firmy ve které jsem už dlouho nebyla. Pozdravila jsem Mitchel na recepci a výtahem vyjela do nejvyššího patra kde mám kancelář. Vstoupila jsem dovnitř, kabelku dala na stůl a sedla si na mojí ultra pohodlnou židli. Vytáhla jsem si nějaké papíry, dala si nohy na stůl a začala je vyplňovat. Asi po půl hodině mi zavolala Mitchel že mi posílá nějaké mladé lidi co chtějí uspořádat oslavu. Někdo zaklepal a já je pozvala dál. Dovnitř vstoupili dva mladí kluci.
,,Nevěděl jsem že to tady řídí taková mladá kočička" ušklíbl se černovlasý.
,,Andy nech toho" šťouchl do něj kluk s modrými vlasy.
,,Tak, co by to mělo být za oslavu, kdy bude, kde bude, jaký chcete dort, ozdoby, pozvánky?" zeptala jsem se když se posadili.
,,No, doufali jsme že tu něco budete mít a mi si budeme vybírat" podrbal se černovlasý na hlavě.
,,Tykejte mi, jsem Max" usmála jsem se a vytáhla složku kde jsem měla návrhy na pozvánky.
,,Já jsem Michael a tohle Andy" představil je ten s modrými vlasy. Podala jsem jim složku a oni v ní začaly listova.
,,Dorty tu žádné nemám, to mám doma" koukla jsem na ně. ,,Nebo mi řekněte co by na tom dortu mělo být a já se to pokusím nakreslit" dodala jsem.
,,No, Jack miluje fotbal, pizzu, čokoládu, možná něco typického pro Londýn nebo NY. Je z Irska takže asi Irskou vlajku" řekl Micky.
,,Zkusím z toho něco udělat" usmála jsem se.
,,My budeme muset jít. Mohly bychom přijít ještě zítra ve 12?" zeptal se.
,,Jo, určitě" přikývla jsem.
ČTEŠ
Nepoznal mě...
FanfictionPozná ji? Pozná svou sestru? Co bude dělat když ne? Odejde? Zůstane? Co když jsou ve světě mafie ale ten druhý o tom nemá ani páru? Co když na ní bude Hydra dělat opakovaně pokusy? Přežije tu všechnu bolest ve světě Avengers? Všechno se dozvíte v...