|21| 2\ Tanec

3K 127 1
                                    

,,Ehm, ehm" falešně si vedle mě odkašlal Jake. 

,,Eh jo. Takže tohle je Liam, Louis, Zayn, Harry, Niall, Andy, Ben, Vojta, Dominik, Nela, Tereza a Eliška" řekla jsem jména všech mích kamarádů. ,,A tohle jsou Andy, Jake, CC, Jinxx a Ashey" řekla jsem jména mích únosců. 

,,Těší mě" podaly si ruce Zayn s Andym. 

,,Hele, kde máte 'vedoucí'?" zeptal se CC mého gangu. Terka na mě tázavě koukla a jí jen zakroutila hlavou na náznak aby to neříkala. 

,,Je tady v L.A., během večera by měla přijít" odpověděla Terez. 

,,Kluci můžu jít na chvíli s holkama?" zeptala jsem se. 

,,Nesnaž se utéct, my si tě stejně najdeme" zašeptal mi do ucha Andy když mě objímal. Já jsem přikývla a s holkama šla do 'zákulisí' se převléct. V 'zákulisí' jsme se převlékly do černých roztrhaných džínů, páskové černé podprsenky, a na první písničku jsme si kolem pasu uvázaly košili. Já jsem měla černočervenou, Terka měla červeno bílou a Eliška měla červenomodrobílou nebo tak nějak. 

,,Vítám všechny mafiány a jejich doprovody na mafiánské sešlosti. Tento rok to bude trošku jiné než ty roky předtím, dnes nám zatančí tři krásné a talentované slečny. Nebudu vám říkat jestli jsou to mafiánky nebo ne, jediné co vám řeknu že jsou velmi dobré kamarádky. Jako první nám zatančí na písničku Chantaje od Shakira ft Maluma, takže se bavte" řekla moderátorka do mikrofonu. Zavázala jsem si tenisky a šla na pódium. Všimla jsem si jak gang co mě unesl otevřel pusu a vykulil oči. Stoupli jsme si na místa a čekaly až se spustí písnička. Prvních pár tónů jsme jen stály a potom až začaly tančit. 

Hned jak jsme dotančily jsme se šli převléct do věcí na další písničku. Oblékly jsme si vojenské tepláky a černé tílko s nápisem které jsme si zavázaly na boku. 

,,Tak tohle byla prví písnička, další se jmenuje I'm in Control" řekla Moderátorka a zmizela z pódia. Zase jsme pár tónů počkaly a potom začaly tančit. 

Znovu jsme zašly do 'zákulisí' a vyslíkli si trička takže jsme zůstaly v černý podprsenkách, na to jsme si daly vojenskou vestičku a znovu si oblékly černé džíny.

,,A máme tu poslední tanec na písničku Crick Neck od Sean Paul" řekla moderátorka a znovu zmizela. My s holkama jsme šly na pódium a zase chvíli čekaly na správný čas prvních kroků. 

Nepoznal mě...Kde žijí příběhy. Začni objevovat