Když jsem jim něco ukázala, slétla jsem na zem a nechala Sundy ať oblek uklidí.
,,Jak jste se vy dva seznámili?" zeptal se Tony už v oýváku, otázka byla mířená spíš na Rhodyho než na mě. Začal jim povídat jak jsme se seznámili a já se nenápadně vytratila do pokoje. Oblékla jsem se do věcí na cvičení: černé kraťásky a černý crop-top.
Vzala jsem si mobil, sluchátka a šla do posilovny která je v patře. Hned jsem si vlezla na běžící pás, zapnula písničky do mobilu a začala běhat. V posilovně trávím poslední dobou většinu svého času. Jde to vidět, mám pevnější zadek, prsa, boky a mám větší svaly na břiše a na rukou. Po běžícím páse jsem se přesunula hrazdu. Tam jsem se párkrát přitáhla a potom udělala na tyči šňůru. Ruce jsem rozpažila a snažila se udržet rovnováhu. Když jsem padala dopadla jsem na ruce a udělala salto vzad. Zazvonil mi mobil a tak jsme ho zvedla.
,,Maliková prosím" řekla jsem.
,,Dobrý den, tady Fury" no ty vole.
,,No nazdar, co chcete?" prskla jsem.
,,Aby jste se vrátila do New Yourku a pokud by jste měla zájem vycvičíme vás jako agentku" řekl.
,,A co když nechci?" zvedla jsem obočí i když mě nemohl vidět. Šla jsem přes obývák ve kterém všichni seděly do kuchyně.
,,Jde po vás Hydra. Hodil by se vám výcvik" mlaskl.
,,To že jde po mě Hydra už jsem zjistila" protočila jsem očima.
,,Avengers jsou od doby co jste odešla divní, nemají zájem se s někým bavit. A navíc už jsou pět dní někde v čudu" zavrčel.
,,Vy jste jejich šéf, dejte si je dohromady a mimochodem sedí u mě v obýváku" uchechtla jsem se.
,,A co dělají u vás?" zeptal se.
,,Řekla jsem že sedí" pokroutila jsem hlavou a napila se vody. ,,Jestli se vrátím do NY si ještě rozmyslím, mějte se jak chcete" 'rozloučila' jsem se a vypnula hovor. Mám jet nebo ne? Grrr, zasraná Hydra.
ČTEŠ
Nepoznal mě...
FanfictionPozná ji? Pozná svou sestru? Co bude dělat když ne? Odejde? Zůstane? Co když jsou ve světě mafie ale ten druhý o tom nemá ani páru? Co když na ní bude Hydra dělat opakovaně pokusy? Přežije tu všechnu bolest ve světě Avengers? Všechno se dozvíte v...