,,Co kdyby jsme šly do bazénu?" zeptal se Pietro. Všichni souhlasily a tak jsem se šla převléct do pokoje. První jsem oblékla Lokiho do plavek a nafoukla jsem mu kruh pro miminka. Já jsem si oblékla květované dvojdílné plavky.
Na ně jsem si dala Tonyho tričko, vzala si ručník a vydala se do patra kde je bazén. Když jsem vstoupila tak už tam všichni byly. Zase jsem poslední, to není fér já mám mimino. Lokiho jsem položila na kraj bazénu, sundala si tričko a skočila do vody. Kruh jsem dala na vodu a do něj posadila Lokiho. Pomalu jsem ho vozila po vodě. Připlaval ke mě Tony a objal mě kolem pasu. Otočila jsem se na něj a políbila ho.
,,V těch plavkách si sexy" zašeptal mi do ucha.
,,To byl účel" zašeptala jsem nazpět a ušklíbla se. Cítila jsem jak se jeho ruka přesunula z mého pasu na zadek. Jen jsem nad tím zakroutila hlavou a opřela si hlavu o jeho rameno. Loki na mě cákl vodu a zasmál se.
,,Héj" cákla jem po něm jemně. Potom jsme Lokiho daly do malého bazénku aby jsme si mohly zablbnout. Hrály jsme kohouta. Já jsem seděla na ramenech Tonyho, Wanda na Pietrovi a Natasha na Clintovi. Thor, Bruce a Steve nechtěly hrát, takže jen pozorovaly a smály se. Nakonec jsem vyhrála já s Tonym a Natasha s Clintem. Takže remíza. Když jsme vylezly z vody bylo už 5 hodin večer. Převlékla jsem se do overalu na spaní Pikachu.
Wanda si u mě vybrala obyčejný černý s puntíky.
A Nat si půjčila vojenský overal.
Šly jsme do obýváku kde byly chlapy. Povídaly si ale jak nás viděly ztichly. Na to vybuchly smíchy. My jsme se s holkami 'urazily' a měly jsme co dělat aby jsme nevybuchly smích když si nás začaly udobřovat. Potom jsem si všichni sedly k televizi a udělaly si filmový maraton.
ČTEŠ
Nepoznal mě...
FanfictionPozná ji? Pozná svou sestru? Co bude dělat když ne? Odejde? Zůstane? Co když jsou ve světě mafie ale ten druhý o tom nemá ani páru? Co když na ní bude Hydra dělat opakovaně pokusy? Přežije tu všechnu bolest ve světě Avengers? Všechno se dozvíte v...