*PÁR DNÍ PO PORODU*
Právě si balím věci protože si pro nás má přijet Tony. Když jsem vše dobalila vzala jsem si tašku s oblečením které mi včera Tony dovezl. Oblékla jsem si světle růžové džíny, černý crop-top, béžový svetřík a na nohy bílé botasky.Vlasy jsem si stáhla do drdolu a nalíčila si jen řasenku. Sedla jsem si k našemu maličkému synovi. Oblékla jsem ho a položila k jeho modrému slonovi kterého dostal od Nat.
Otevřel své hnědé očka které má po Tonym a natáhl ke mě ručičky. Vzala jsem si ho na ruce a usmála se.
,,Copak Tay?" uculila jsem se. Někdo zaklepal a já ho vyzvala dál. Vstoupil Tony.
,,Ahojte zlatíčka" usmál se. Mě políbil normálně a Taye na čelo.
,,Ahoj" řekla jsem.
,,Můžeme domů?" uculil se. Jen jsem přikývla a vstala. Tony mi vzal tašku a já vzala Taylora. Maličký Taylor Cameron Stark. Objal mě jendou rukou kolem pasu a vedle mě před nemocnici k jeho autu. Sedla jsem si a Taye si dala na klín.
*DOMA*
Tony zaparkoval před vilou v Malibu a pomohl mi vystoupit. Možná by jste mohly vědět že já, Tony, Clint, Thor a Bruce jsme odstoupili z Avengers. Já s Tonym a Clintem máme rodinu, Thor vládne na Ásgardu a Bruce pomáhá nemocným někde na druhé straně zeměkoule. Pietro, Wanda, Nat a Steve zůstali a přibrali do týmu nové členy se schopnostmi jako je třeba Spider man-Peter Park, Vision, War Machine-James Rhodnes, Ant Man-Scott Lang, Winter Soldier-Bucky Barnes a myslím že je to všechno.Vstoupili jsme do vili a hned k nám přiběhla Dasty. Je to štěně Zlatého retrívra. Dostali jsme ji s Tonym od Steva k Vánocům. Dlouho jsem ho potom objímala protože jsme byla nadšená.
Klekla jsem si na zem a podrbala ji za uchem.
,,Koukej Dasty, Tohle je Taylor" usmála jsem se. Jen vyplázla jazyk a čumákem strčila do jeho ruky.
,,Pojď se podívat na pokoj pro malého" usmál se Tony. Jen jsem se usmála a šla za ním. Pokoj byl krásný a útulný.
,,Páni" vydechla jsem.
,,Líbí se ti?" zeptal se a objal mě zezadu.
,,Je nádherný" otočila jsem k němu hlavu a políbila ho.
,,Vítej doma Tay" šeptl k Taylorovi který mi usínal k náruči. Položila jsem ho do postýlky a zatáhla mu závěsy aby mu nesvítilo sluníčko do očí. Dasty si lehla k jeho postýlce jako by ho chtěla hlídat.
,,Dívej" ukázala jsem na Dasty.
,,Alespoň tady nemusíme být pořád" usmál se. Vzal mě za ruku a vedl dolů. Sedli jsme si na gauč a pustili si film.
---KONEC---
Tak tohle je konec. Jestli budete chtít bonusové díly, napište mi to do komentářů nebo do zpráv. Ahoj
ČTEŠ
Nepoznal mě...
FanficPozná ji? Pozná svou sestru? Co bude dělat když ne? Odejde? Zůstane? Co když jsou ve světě mafie ale ten druhý o tom nemá ani páru? Co když na ní bude Hydra dělat opakovaně pokusy? Přežije tu všechnu bolest ve světě Avengers? Všechno se dozvíte v...