-O DVA ROKY POZDĚJI-
Už jsou to dva roky co máme s Tonym Taylora. Dneska jsou Vánoce. Ton už ráno jel pro Vánoční stromeček s Tayem a já peču cukroví. Akorát když mám vše dodělané přiřítí se malý Taylor a hned za ním Tony se stromečkem.,,Mamí" vypískne to malý stvoření a obejme mi nohu.
,,Ahoj zlato" usmála jsem se na něj a dala mu pusu na čelo.
,,Ahoj lásko" usmál se Tony který odnesl stromek do obýváku.
,,Ahoj" úsměv jsem mu oplatila a políbila ho. ,,Tak co, jdeme zdobit stromeček?" usmála jsem se.
,,Jóóóó" zaječeli oba a už běželi do obýváku. Někdy mi přijde jako bych vychovávala dvě děti, protože mi přijde že Tony dospívá s Taylorem. Se smíchem jsem došla za nimi a s úsměvem koukala jak se pošťuchují a věší ozdoby a baňky na větvičky. Nakonec zbyla hvězda která se má dát na špičku.
,,Pojď Tayi" usmál se Tony a dřepl si. I minulí rok dával hvězdu na špičku on a mi nechceme porušit takovou naši malou tradici.
,,Tet půjde maminka, budeme se stzídat" řekl.
,,Dobře, lásko?" otočila se na mě Tony.
,,Vezmu si židli, jsem těžká" zakroutila jsem hlavou.
,,Neremcej" trošku se zamračil.
,,Varovala jsem tě" zasmála jsem se a vylezla mu na ramena. Taylor mi podal hvězdu a Tony se postavil. Nahnula jsem se a dala ji na špičku stromečku. Tony mě položil na zem a usmál se.
,,Si lehká jako pírko" pohladil mě po tváři. Chtěla jsem něco říct ale jeho varovný pohled mě zastavil.
-ŠTĚDROVEČERNÍ VEČEŘE-
Sešly jsme se všichni. Starý tým Avengers i někteří nový, Pietrův syn Max (pojmenoval ho po mě) o kterho se stará sám jelikož Maxova máma zemřela při porodu, Clint se svou rodinou, Natashina a Brucova dcera Mia, přítelkyně Thora Jane. Najedly jsme se a šly do obýváku ke stromečku.Začaly se rozdávat dárky. Domluvili jsme se že si mi dospělí dáme maximálně jeden dárek. Děti toho měli hodně a hned se pustili do rozbalování. Tay se mám chlubil se vším co dostal. Ze zadní kapsy džínů jsem vytáhla obálku a zavolala si Taye.
,,Dej to tatínkovi" zašeptala jsem mu do ucha. Kývl a šel k Tonymu.
,,Tati to je plo tebe" řekl a sedl si na jeho klín. Tony poděkoval a rozbalil obálku. Přečetl si vzkaz na růžovém papíře a potom si vzal černobílou fotku. ,,Co to je?" zeptal se malý nechápavě.
,,My- my budeme čtyři?" zašeptal a koukl na mě. S úsměvem jsem kývla. Taylora posadil na Wandu která seděla vedle něj a šel ke mě. Objal mě a zatočil se se mnou. ,,Já budu mít dalšího syna nebo dceru" vykřikl nadšeně.
,,Dceru" usmála jsem se.
,,Tay, budeš mít sestřičku" zasmál se Tony a objal i Taye.
,,Jupííí" vyjekl.
Tak holky, kluci a všichni co jste tenhle příběh četly. Tohle už je definitivní -nebo jak se to říká- konec. Vím, říkala jsem že budu psát ještě bonusové díly, ale jaksi nemám nápady.
Mějte se a užívejte si školu i když to moc nejde.
ČTEŠ
Nepoznal mě...
FanfictionPozná ji? Pozná svou sestru? Co bude dělat když ne? Odejde? Zůstane? Co když jsou ve světě mafie ale ten druhý o tom nemá ani páru? Co když na ní bude Hydra dělat opakovaně pokusy? Přežije tu všechnu bolest ve světě Avengers? Všechno se dozvíte v...