,,Těšíš se na svatbu?" zeptala se mě Nat když jsme seděli na balkóně.
,,Moc" usmála jsem se. ,,Vlastně jsem vůbec netušila že si mě Tony chce vzít a že se mnou chce do budoucna miminko"
,,On che miminko?" vykulila oči.
,,Jo" přikývla jsem. ,,Co ty a Steve?" šťouchla jsem do ní loktem.
,,Dneska mě pozval na večeři" špitla.
,,Ou, pomůžu ti s líčením" uculila jsem se.
,,Jen to ne" zamumlala.
,,hej" vyjekla jsem. ,,A kam jdete?" koukla jsem na ni jelikož jsem celou dobu koukala dopředu.
,,Prý je to překvapení" zkřivila obočí. ,,Půjdu spát. Jdeš taky?" zeptala se a zvedla se.
,,Ne, ještě tu chvíli budu" řekla jsem nepřítomně. Jen přikývla a odešla. Na lehátku jsem se choulila do klubíčka a koukala na nebe plné zářících hvězd. Potichu jsem si broukala písničku Sad song od We the Kings.
You and I,
We're like fireworks and symphonies exploding in the sky.
With you, I'm alive
Like all the missing pieces of my heart,
they finally collide.
So stop time right here in the moonlight,
Cause I don't ever wanna close my eyes.
Without you, I feel broke.
Like I'm half of a whole.
Without you, I've got no hand to hold.
Without you, I feel torn.
Like a sail in a storm.
Without you, I'm just a sad song.
I'm just a sad song.With you I fall.
It's like I'm leaving all my past in silhouettes up on the wall.
With you I'm a beautiful mess.
It's like we're standing hand in hand with all our fears up on the edge.Ze zpívání mě vyrušilo otevírání balónových dveří. Otočila jsem hlavu a viděla Tonyho.
,,Copak tu děláš? Pojď dovnitř, je tu zima" přišel ke mě. Vzal mě do náruče a zvedl mě.
,,Já umím chodit" zamumlala jsem.
,,Já vím" zasmál se. Přitulila jsem se k němu a hlavu zabořila do jeho ramene. V pokoji mě jemně položil na postel, objel mě zezadu a políbil mě na odhalené rameno.
,,Dobrou Tony" šeptla jsem.
,,Dobrou noc, princezno" řekl tiše. Miluju když mi tak říká a on to ví. Otočila jsem se čel k němu, políbila ho a lehla si na jeho hruď. Dal mi pusu do vlasů a začal mě hladit po zádech. Po chvíli jsem usnula v jeho náruči kde jsem se cítila bezpečně.
ČTEŠ
Nepoznal mě...
FanfictionPozná ji? Pozná svou sestru? Co bude dělat když ne? Odejde? Zůstane? Co když jsou ve světě mafie ale ten druhý o tom nemá ani páru? Co když na ní bude Hydra dělat opakovaně pokusy? Přežije tu všechnu bolest ve světě Avengers? Všechno se dozvíte v...