Hned jak jsem to dořekla, odešla jsem do pokoje. Převlékla jsem se do oranžového trička, světle šedých džíny a na nohy jsem si obula oranžové botasky.
Mobil s penězi jsem si zastrčila do zadní kapsy kalhot a po schodech dohopsala před tower. Šla jsem do centra do jedné menší kavárny. Objednala jsem si latté a sedla si ke stolku abych viděla ven. Když mi servírka donesla latté, poděkovala jsem ji a koukala ven. Koukala jsem se na televizi co byla v rohu a zarazila se. Byl tam Loki a před ním klečelo celé náměstí. Nemá být ten zmetek na Ásgardu? Na stůl jsem hodila několik dolarů a vyběhla vstříc náměstí. Loki stál na jedné z laviček v plné zbroji s žezlem. Pomalu jsem se vydala k němu a on si mě na půlce mojí cesty všiml.
,,Max, jak rád tě vidím" řekl s úšklebkem.
,,Nech toho Loki. Co tu chceš?" zeptala jsem se.
,,Nic. Jen mě baví když mě lidé poslouchají" pokrčil rameny.
,,Nemáš být na Ásgardu?" zvedla jsem obočí a stoupla si před něj.
,,Ásgardské věznice jsou strašně málo střežené, je snadné se z nich dostat" zašklebil se. Nenápadně jsem mu udělala pouta které můžu zničit jen já. Do jedné ruky jsem mu vzala žezlo které jsem zastrčila za pásek a druhou rukou jsem ho chytila za zápěstí.
,,Tak ti dám kolem vězení bariéru přes kterou se nedostaneš" zavrčela jsem. Klikla jsem na náramek a kolem nás se začala tvořit bílá záře. O chvíli později jsme byly na Engaru.
,,Vítám vás slečno"promluvil Heimin.
,,Ahoj, musíme na Ásgard prosím" usmála jsem se.
*NA ÁSGARDU*
Heimdall nás na duhový most pustil bez problémů. V hlavním sále na trůně seděl Odin, po jeho pravé straně stála Frigga a po levé Thor s nějakými lidmi.,,Co tu pohledáváš?" zeptal se Odin.
,,Vedu vám Lokiho" odpověděla jsem. ,,Ohrožoval lidi na Mitgaru" zamračila jsem se.
,,Jak se dostal s našeho vězení?" zamračil se snad ještě víc než já.
,,Nevím, já už půjdu" kývla jsem a odešla do bifrostu. Heimdall mě přenesl do obýváku v Avengers toweru kde seděly všichni i brácha s kluky.
,,Kde si byla?" přiskočil ke mě Zayn.
,,V kavárně, na náměstí, na Engaru a na Ásgardu" vyjmenovala jsem vše.
,,Proč si byla na Ásgardu?" zeptal se nechápavě Tony.
,,Odvedla jsem tam Lokiho" řekla jsem.
,,Neměl být ve vězení?" zamumlal. Pokrčila jsem rameny a odešla do kuchyně se napít.
ČTEŠ
Nepoznal mě...
FanfictionPozná ji? Pozná svou sestru? Co bude dělat když ne? Odejde? Zůstane? Co když jsou ve světě mafie ale ten druhý o tom nemá ani páru? Co když na ní bude Hydra dělat opakovaně pokusy? Přežije tu všechnu bolest ve světě Avengers? Všechno se dozvíte v...