,,Co budeme děla?" zeptal se po pěti minutách Niall.
,,Půjdeme do bazénu" řekla jsem.
,,Jóóóó" vykřikly kluci a běžely si obléct plavky. Já jen protočila očima a šla se do pokoje převléct. Oblékla jsem si růžové plavky s kamínkamy.
Sešla jsem schody a mířila na zahradu kde se kluci koupaly v bazénu. Jakmile jsem vešla na zahradu všichni se na mě otočily a někteří pískly. Jen jsem protočila oči a šla si lehnout na lehátko.
,,Pojď do vody" zavolal na mě Zayn.
,,Nechce se mi" zvedla jsem se na lokty abych na něj viděla.
,,Jak chceš" pokrčil rameny a vylezl z bazénu. U mě se zastavil, vzal mě do náruče a šel bazénu. Chtěl mě tam hodil ale já ho rychle chytla za ruku a on tam skončil se mou. Jak jsem se vynořila viděla jsem jak se kluci smějí a Zayna který mě propaluje pohledem. Zazvonil mi mobil tak jsem vylezla z bazénu a šla se podívat kdo mi volá.
,,Ahoj Vojto" řekla jsem do telefonu.
,,Ahoj výš už o té dnešní akci?" zeptal se.
,,Jaké akci?" zamračila jsem se.
,,Jde o předání zbraní gangu Kings" řekl.
,,Členové?" zeptala jsem se.
,,Niall Horan, Louis Tomlinson, Harry Styles, Liam Payne a Zayn Malik" řekl.
,,To jim to můžu rovnou dát teď když jsou se mnou na jedné zahradě" zasmála jsem se.
,,Jestli nechceš aby zjistily co jsi nedělal bych to" zasmál se.
,,Já vím. A v kolik?" zeptala jsem se.
,,Máme tam být v osm ale musíme to naložit a domluvit se co a jak kdyby došlo k přestřelce takže u skladu buď v sedm" řekl.
,,Nemám přijet už teď?" zeptala jsem se
,,Kolik je?"
,,17:30" řekla jsem
,,Ok přijeď k nám"řekl.
,,Jojo, čauko" řekla jsem a zavěsila. ,,Kluci já jdu" mávla jsem na ně a šla do vily. Vysprchovala jsem se, učesala si vlasy a nechala je rozpuštěné a namalovala se výrazněji než normálně.
ČTEŠ
Nepoznal mě...
FanfictionPozná ji? Pozná svou sestru? Co bude dělat když ne? Odejde? Zůstane? Co když jsou ve světě mafie ale ten druhý o tom nemá ani páru? Co když na ní bude Hydra dělat opakovaně pokusy? Přežije tu všechnu bolest ve světě Avengers? Všechno se dozvíte v...