|33| Plánování oslavy a přítel

2.3K 102 8
                                    

V kanceláři jsem byla asi půl hodiny když mi na dveře někdo zaklepal. 

,,Ano" houkla jsem.

,,Je tu slečna Pottsová, vždy chodila k ředitelce" řekla moje asistentka.

,,Jo, pošly ji sem" kývla jsem. Za chvíli do kanceláře vstoupila Pepper s úsměvem na tváři. ,,Ahoj Pepper" usmála jsem se na ni. 

,,Max, co tu děláš?" vykulila oči.

,,Tuhle firmu jsem koupila" zasmála jsem se nad jejím výrazem.

,,Aha" vysoukala ze sebe a sedla si na židli. ,,No, Stark chce zase nějakou oslavu" ušklíbla se.

,,To je mi jasný" koukla jsem na ni.

,,Má to být oslava narozenin Pierta a Wandy. Chce aby byla sladěná do červené, modré, černé a stříbrné. Dort obstarám já to se nemusíš bát. Peněz si máš říct kolik chceš" řekla základní informace. ,,Detailnější věci máš ve složce" usmála se.

,,Ok" vydechla jsem.

,,Zítra by měl ještě přijít Stark, nevím co chce ale měl to napsané v diáři" pokrčila rameny a zvedla se. 

,,Ty se mu hrabeš v diáři? Ach ty rebelko" zasmála jsem se.

,,No co" taky se zasmála.

,,A do kdy to má být hotové?" zeptala jsem se.

,,Za týden" koukla na mě. 

,,Tak jo, měj se" zamávala jsem jí.

,,Ty taky" zamávala mi nazpátek. Zavřela jsem dveře a sedla si k počítači. Oslavu jsem měla naplánovanou celou a zbývalo mi to udělat v Avengers tower kde chce mít Tony tu oslavu. Byly už asi 4 hodny když jsem se rozhodla jít domů. Vzala jsem spícího Lokiho a vydala se do Avengers tower. Když jsem byla v obýváku kde seděl Tony a popíjel whisky, sedla jsem si na gauč. Lokiho jsem dala vedle sebe a nohy si dala na stůl. 

,,Dej ty nohy dolů" řekl Tony a shodil mi nohy. 

,,Hej" zabručela jsem. Ublíženě jsem se na něj koukla. Zadívala jsem se do jeho očí tak jako on do mích. Nikdy jsem si nevšimla že má tak krásné oči. Vše kolem se rozplynulo a byly jsme tu jen mi dva. Pomalu jsme se začaly přibližovat a já cítila jeho teplý dech na mích rtech. spojil naše rty v jedny a chvíli je tam jen tak nechal bez pohybu. Možná se bál že se odtrhnu. Udělal první pohyb který jsem s radostí zopakovala. Rukama jsem zajela do jeho vlasů a on rukama sjel na mé boky. Když jsme se odtrhly opřel si čelo o to mé. Jelikož jsem se styděla nechala jsem si do obličeje spadnout vlasy a sklopila jsem zrak k zemi. Jemně mě chytil za bradu a hlavu mi vedl tak, abych se mu dívala do očí.

,,Miluji tě" zašeptal.

,,Já tebe asi taky" zasmála jsem se.

,,Chtěla by jsi být mojí princeznou?" zeptal se. Nene, on začíná měknout.

,,Chtěla" přikývla jsem. Rozzářily se mu oči jako vánoční stromeček, zvedl se a se mnou se zatočil dokola. ,,Ale jsem bohyně" ušklíbla jsem se a zabodla mu prst do hrudi.

,,Ty vždycky všechno krásné musíš zničit, že?" hraně se zamračil. Se smíchem jsem přikývla.

,,Musím" zašeptala jsem a políbila ho.

Tony si sedl na gauč a mě si stáhl do klína

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tony si sedl na gauč a mě si stáhl do klína. Usmála jsem se na něj a on na mě.

Nepoznal mě...Kde žijí příběhy. Začni objevovat