|64| Schůzka

1.6K 80 0
                                    

Ve své kanceláři jsem si nachystala všechny potřebné papíry ke schůzce. Má to být o tom že se má postavit nová firma v Los Angels. Podle mě je to zbytečné když tam je tolik podobných firem ale pár sponzorů to tam prostě mít chce. Kvůli tomu se musí sejít všichni sponzoři mojí firmy, ředitelka firmy v Londýně, její zástupce, já a ještě pár důležitých lidí. Postupně všichni dorazili do zasedací místnosti a čekalo se jen na mě a na Angelu-moje zástupkyně.

 Postupně všichni dorazili do zasedací místnosti a čekalo se jen na mě a na Angelu-moje zástupkyně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vstoupily jsme do místnosti a hned se na nás zaměřili pohledy všech v místnosti. Byli tam sponzoři a jejich zástupci: Stark s Pottsovou, Smith s Blackem, McDone, Maylová, Moonová. Ředitelka v Londýně Sarah McJay s její zástupkyní Chloe Loun. Něco jako starosta v L.A. Eksoy a jeho zástupkyně Brownová. Jako poslední tam byl Alex Jones- uchazeč o místo ředitele v L.A.

,,Dobrý den" pozdravila jsem je a sedla si na své místo. Oni jen kývli. ,,Jsme tady protože pan Smith, pan McDone a slečna Moonová chtějí postavit novou firmu v Los Angels" řekla jsem.

,,Jaký je problém?" zeptal se nabručeně Smith.

,,Není to problém. Spíš mi to přijde zbytečné" koukla jsem na něj.

,,V čem?" zeptala se Pottsová.

,,V L.A. je dost firem které pořádají večírky a oslavy. Podle mě je zbytečné ji tam stavět, za chvíli by na každém rohu byla firma" pokrčila jsem rameny.

,,V tomto má slečna Maliková pravdu" uznala Maylová. 

,,Podle mě by bylo výhodnější postavit firmu někde jinde" řekla McJay. Ještě asi půl hodiny jsme se tam dohadovali o tom jestli ji tam postavíme. Nakonec jsme se dohodli že postavíme firmu u kraje L.A. Prý tam žádná ještě není.

,,Takže všichni souhlasíte?" zeptala jsem se. Všichni přikývli. ,,Nějaké otázky?" zvedla jsem obočí.

,,Kolik berete za jednu noc?" zeptal se Smith. Prasák jeden starý.

,,Nic, mám přítele a jestli chce mít někdo jiný podobné narážky tam jsou dveře" ukázala jsem na ně. Stark se uchechtl.

,,Ukážete nám firmu?" zeptal se Jones.

,,Jistě" vstala jsem a urovnala si sukni. Provedla jsem je firmou a ukázala jim snad všechno.

Nepoznal mě...Kde žijí příběhy. Začni objevovat