Ve firmě jsem byla až do pěti hodin večer kvůli zařizování nové firmy. Byla bych tam ještě déle ale volal mi Fury.
,,Slečno Maliková, na misi vyrážíte sama zítra v osm" oznámil mi s klidem.
,,Neměli jsme jet všichni?" zeptala jsem se.
,,Ano měli, ale půjdete sama" řekl a zavěsil. To je debil. Sbalila jsem si všechny věci a šla do toweru. Mířila jsem do pokoje kde jsem si na ráno nachystala uniformu a pistole. Převlékla jsem se do sportovní podprsenky a modrých tří čtvrtečních legín které obepínaly moji postavu.
Na nohy jsem si obula běžecké boty a šla do posilovny kde nikdo naštěstí nebyl.
,,Jarve pusť mi prosím písničky z mého alba" poprosila jsem ho když jsem si omotávala ruce..... něčím. Prostě tou látkou kterou mají na rukách boxeři. Myslím.
,,Jistě" odpověděl. Posilovnou se rozezněly první tóny písničky Shape of you od Eda Sheerena. Začala jsem mlátit do boxovacího pytle a představovala si že je to moje bývalá učitelka češtiny. Nikdy jsem ji neměla ráda a ona mě taky ne. Spíš jsem ji nesnášela, ale to většina lidí z naší třídy a vlastně i z celé školy. Když pytel odletěl na druhou stranu tělocvičny, uvědomila jsem si konečně že jdu na misi. Sama. Hned zítra. Já to nedám a něco poseru. Nebo mě rovnou chytnou a bude ze mě zase pokusný králík. Já se bojím. sedla jsem si do rohu místnosti a začala přemýšlet o čem ta mise vlastně je. Jóóóóó, už vím. Mám jít za nějakým chlapem z Hydry a nějak mu vzít informace které ukradl Shieldu. Musím zjistit kde vůbec bydlí. Odešla jsem z posilovny, v koupelně se vysprchovala a oblékla si rovnou pyžamo. S pomocí Jarvise jsem to měla poměrně brzo. Když bylo asi devět hodin večer, lehla jsem si do postele. Chvíli jsem přemýšlela, ale za chvíli jsem byla tuhá.
Ahoj, jen jsem vám chtěla říct že moje kamarádka Karolína taky začala psát příběh na Wattpad. Dneska začala psát její první povídku o Avengers. Jmenuje se tady Kajkamini1
Určitě se podívejte píše podobně jako já protože máme podobné chování a myšlení= úplně retardované ale u příběhu dobré.
ČTEŠ
Nepoznal mě...
FanfictionPozná ji? Pozná svou sestru? Co bude dělat když ne? Odejde? Zůstane? Co když jsou ve světě mafie ale ten druhý o tom nemá ani páru? Co když na ní bude Hydra dělat opakovaně pokusy? Přežije tu všechnu bolest ve světě Avengers? Všechno se dozvíte v...