|34| Bucky

2.5K 106 12
                                    

,,Pustíme si film?" zeptal se Tony. 

,,Jo" usmála jsem se. Tony řekl Jarvisovi ať tam pustí nějaký pěkný film. Na televizi která byla přes půlku stěny začal hrát film. Přitulila jsem se k Tonymu který mě hladil po zádech a zadívala se na film. Asi v půlce jsem usnula na Tomyho klíně. 

Vzbudila jsem se když byla venku tma. Vymanila jsem se z Tonyho objetí a z jeho skříně vytáhla šedou mikinu. Výtahem jsem vyjela až na střechu a sedla si na její kraj. Z pozorování osvětleného New Yourku mě vyrušil nějaký zvuk za mnou. Vskočila jsem na nohy a rozhlédla se kolem. Nic podezřelého. Fakt mám slyšiny? Přede mě si stouply 3 ozbrojení chlapy. Takže nemám slyšiny. Odněkud vytáhly pistole a namířili je na mě. 

,,Pojď s námi" snažil se to říct jeden tvrdě.

,,Ne" zamračila jsem se.

,,Tak jinak" černovlasý chtěl vystřelit ale vykopla jsem mu pistoli z ruky. Pro pistoli co ležela na zemi jsem se sehnula a střelila majitele. Těm dvěma jsem je taky vykopla a postavila se do obrané pozice. Oni moji pozici napodobily a čekaly jestli zaútočím. To se ale nestalo a tak zaútočil chlap s tmavě hnědými vlasy který byl napravo ode mě. Ten na to jde pěkně růčo. Nějka jsem se mu dostala na záda a zlomila mu vaz. Jeho tělo jsem nechala spadnout na zem a stoupla si před posledního. Co mě ale zarazilo že měl jednu ruku kovovou a dlouhé vlasy. Bucky. Steve mi o něm vyprávěl, říkal že z něj Hydra udělala panáčka se kterým manipulovala. Mazaly mu paměť když si vzpomněl jen na jednu vzpomínku z minulosti. Byly to kamarádi, Bucky při jedné misi spadl z jedoucího vlaku někam do propasti a Hydra ho zachránila. Možná bych jim byla vděčna že ho zachránila ale to co mu dělají je horší než smrt.

Vystřelil po mě ale já se vyhnula tím že jsem udělala hvězdu. Dostala jsem se za něj a skočila mu na záda a začala ho škrtit. On si to nenechal líbit a narazil se mnou do stěny. Au, příště by mohl být opatrnější. Nějak mě z jeho zad sundal a hodil se mnou o zem. Rychle jsem vyskočila na nohy a hodila po něm vražedný pohled. Vytáhl další pistoli a střelil mě s ní do ramene. Do pr....kýnka do bolí. Vzala jsem nejbližší věc a hodila mu jí do hlavy. On se v bezvědomí skácel na zem. Super. Zázrakem jsem ho dotáhla do výtahu a sjela do obýváku. Nevím proč byly v obýváku provazy ale teď se hodily. Pevně jsem ho svázala na židli a běžela do Brucovi nemocničky. Velmi bolestivě jsem si kulku z ramene vytáhla a poté ho obvázala. Vrátila jsem se do obýváku a sedla si na gauč. Ty záda mě docela dost bolí. Asi tam budu mít velkou modřinu. Když se Bucky začal budit bylo asi 9 hodin ráno. Začal sebou škubat aby se dostal z provazů.

,,Ani to nezkoušej" zavrčela jsem. Střelil po mě pohledem a zamračil se. 

,,Kde to jsem?" zavraždil mě pohledem.

,,V Avengers tower" odpověděla jsem jednoduše. ,,Víš kdo jsi?" zeptala jsem se.

,,Winter Soldier" řekl.

,,Ne, jsi James Bucky Barnes. Co si vše pamatuješ?" je mi ho líto. 

,,Jen to že jsem se ráno probudil, nic víc" koukl do země. 

,,Pamatuješ si na Stevena Rogerse?" vzala jsem si mobil ze stolku a dala na hologram fotku Steva.

,,Nevím kdo to je" zakroutil hlavou.

,,Chceš říct vše co o vás dvou vím?" zeptala jsem se.

,,Jo" přikývl.

,,Když Steve nastoupil do armády aby bojoval za Ameriku všichni se mu smály protože neměl žádné svaly a byl slabí. On se snažil ze všech sil aby uspěl. Jednou když Haward Stark- otec Tonyho Starka -vytvořil sérum na super vojáka. Steve se prokázal jako ten který by se pro ostatní rozkrájel a tak ho vybral. Sérum z něj vytvořilo to co teď je" ukázala jsem na fotku za mnou "Když jste vy dva měly misi zabránit nelegálního převozu zbraní za hranice spadl si z jedoucího vlaku do propasti. Steve chtěl skočit za tebou ale uvědomil že by tě už stejně nezachránil a že musí zabránit převozu zbraní sám. Když si spadl do té propasti Hydra tě zachránila. Možná by jsi jim byl vděčný že tě nenechaly umřít ale věř mi, že kdyby si si vzpomněl na tu bolest co ti způsobovaly byl by si mnohem radši kdyby tě nechaly umřít. Pořád ti mazaly paměť aby jsi si nic nepamatoval a plnil rozkazy které ti oni daly. Rukou Wintera Soldiera umřelo mnoho nevinných lidí. Nic ti nevyčítám, nemohl si za to co z tebe udělaly. Všichni z Hydry jsou svině. A proč vlastně je Steve ještě tady, že? Když byla válka a on letěl s vzácným kamenem zpět do Ameriky. Jenže ten kámen byl něco jako baterky k tomu letounu. Jeden chlap ho vzal a tím pádem nebyl letoun napájen. Steve by nestihl doletět na nějaké letiště nebo někam kam by mohl přistát a tak navedl letoun do Ledového oceánu. Zamrzl tam na 70 let a rozmrazily ho až v této době. Byl ochotný chránit Ameriku a tak ho vzaly do Avengers. Ty jsi vlastně přežil a ještě žiješ díky sérum co ti dávaly v Hydře. To je vše co vím, víc a podrobněji to to může říct Steve. Doufám že ti to alespoň trochu pomohlo i vzpomenout" dopověděla jsem svůj monolog a usmála se. (Omlouvám se jestli to tak nebylo ale neviděla jsem žádný film o něm a informace mám z ostatních příběhů.)

,,Díky, vybavují se mi útržky z minulosti" řekl a upřímně se usmál. 

,,Nemáš zač" řekla jsem. Zvedla jsem se a rozvázalo ho. ,,Jsem Max" představila jsem se.

,,Bucky" oplatil.

,,Dáš si něco k jídlu?" zeptala jsme se a zašla do kuchyně.

,,Jestli by jsi byla tak hodná" přišel za mnou.

,,Tak budou palačinky" oznámila jsem. Vytáhla jsem vše potřebné na těsto a začala ho dělat. Když jsem dosmažila poslední palačinku namazala jsem je a položila na stůl. Po snídani jsme šly do obýváku a zahrály jsme si Just Danace. Pustila jsem náhodnou písničku, ukázalo se že budeme tančit na One Think od One Direction. 

,,Líbat tě nebudu" řekla jsem když byl poslední krok.

,,Já tebe taky ne" ušklíbl se. Svalila jsem se na pohovku a Bucky vedle mě. 

,,Jsem mrtvá" řekla jsem. Bucky zamumlal něco ve smyslu 'Já taky'. Slyšela jsem hlasy z chodby a tak jsem usoudila že se už všichni vzbudily. ,,Ahojte" pozdravila jsem všechny.

,,Ahoj lásko" přišel ke mě Tony a políbil mě. Všimla jsem si že si Bucky z nervozity kouše ret.

,,Bude to v pohodě" povzbudivě jsem se na něj usmála.

,,Bucky" zašeptal Steve.

Nepoznal mě...Kde žijí příběhy. Začni objevovat