*POHLED MAX*
,,Woow" řekly všichni.
,,Tak proto si celý den nevylezla z pokoje" řekl Tony.
,,Jo" promnula jsem si oči.
,,Do kolika si to dělala?" zeptal se Steve.
,,Asi do jedné v noci" znovu jsem si lehla na zem.
,,Ty si blázen" vyhrkl Tony.
,,To už jsem někde slyšela" zavřela jsem oči. Pomalu jsem upadala do říše snů.
,,Ta vážně nespala" to bylo poslední co jsem slyšela. Potom už přišel ten sladký spánek.
*DALŠÍ DEN*
Hned jak jsem se vzbudila sedla jsem si. Koukla jsem se na mobil a zjistila že je 9 hodin. Nevím proč jsem se vzbudila tak brzo ale nevadí. Vstala jsem a šla do koupelny. Vlezla jsem si do sprchy a pustila na sebe horký proud vody. Po těle jsem si rozetřela jahodový sprcháč a do vlasů si dala šampón s vůní lesního ovoce. Vylezla jsem ze sprchy, vyčistila si zuby, učesala si vlasy a nalíčila se. Osušila se a s omotaným ručníkem okolo pasu se vydala do pokoje ke skříni. Oblékla jsem si černý crop-top, bílou sukni se zlatým páskem a na krk jsem si dala zlatý řetízek. Do kabelky jsem si dala peněženku a různé papíry.Na nohy jsem si obula bílé páskové lodičky se sklíčky připomínající malé diamanty.
Zmínila jsem se že už jsme v Avenger tower? Jestli ne tak se omlouvám. Došla jsem k výtahu kterým jsem dojela až do patra s kuchyní a obývákem. Zamířila jsem rovnou k ledničce. Z té jsem si vzala melounový Big Shock. Kdo dává energy drink do ledničky? Otevřela jsem plechovku a hned se napila. V obýváku jsem si sedla na gauč a jen tak koukala do bílé zdi přede mnou. Nervozita mě nenechala a tak jsem dlouho neseděla ale procházela sem a tam po obýváku. Ještě jsem vám neřekla z čeho jsem tak nervózní. Jedna paní která je ředitelkou firmy která připravuje plesy na objednávku a chce někomu firmu prodat. A jelikož mám dost peněz rozhodla jsem se tu firmu koupit. Vždy jsem chtěla být designer nebo něco podobného a teď by se mi splnil sen připravovat různé akce.
,,Max" chytl mě někdo za zápěstí. Zatřepala jsem hlavou a podívala se na osobu co mě chytla.
,,No" řekla jsem.
,,Jsem tu už půl hodiny a ty pořád chodíš sem a tam a koukáš do blba" zasmál se Steve. Jen jsem přikývla a sedla si do křesla. Odložila jsem prázdnou plechovku na stůl a podívala se na své ruce které se klepaly nervozitou. Proč jsem vlastně nervózní jen z toho že jdu kupovat firmu že. Docela dost mi na té firmě záleží a ráda bych si ji koupila. Jenže může být zájemce který zaplatí více nebo už ji má zamluvenou.
Aktakys
ČTEŠ
Nepoznal mě...
FanfictionPozná ji? Pozná svou sestru? Co bude dělat když ne? Odejde? Zůstane? Co když jsou ve světě mafie ale ten druhý o tom nemá ani páru? Co když na ní bude Hydra dělat opakovaně pokusy? Přežije tu všechnu bolest ve světě Avengers? Všechno se dozvíte v...