Ráno mě vzbudil Jarvis s tím že je 7 hodin. Pomalu jsem vylezla z postele abych nevzbudila Tonyho který klidně oddechoval vedle mě. Šla jsem do koupelny kde jsem si vyčistila zuby, vlasy si sčesala do drdolu a namalovala se. Oblékla jsem si uniformu a dala si na ní všechny zbraně.
Do menšího batůžku jsem si dala kosmetickou taštičku a šaty. Později se dozvíte na co je potřebuji. Výtahem jsem sjela až do garáže kde jsem si půjčila auto kterým jsem jela do hotelu. Měla jsem tam rezervovaný pokoj.
*ASI 7 HODIN VEČER*
Když bylo kolem sedmé hodiny večerní, začala jsem se připravovat. Docela výrazně jsem se nalíčila:Vlasy jsem si nechala rozpuštěné jen jsem je pročesala. Oblékla jsem si vínové mini šaty které měly pod prsy díru.
Na nohy jsem si dala vínové boty s mašlí.
Do černého psaníčka jsem si dala pistoli, dvě uspávací šipky, mobil a peněženku. Vyšla jsem z hotelu a šla do blízkého klubu kde se měl ten chlápek nacházet. Celý den jsem ho sledovala a zjistila že večer do toho klubu jde. Aspoň si zapařím. Vešla jsem do klubu a hned šla k baru kde jsem si objednala nějaký drink. Rozhlédla jsem se po klubu a zastavila se na tom chlápkovi. Fujky. Má 44 let, manželku, dceru a syna. Vydala jsem se k němu se svůdným úsměvem na rtech.
,,Ahoj" usmála jsem se.
,,Ahoj kočičko" olízl si rty. Chytl mě za boky a natiskl se na mě.
,,Jdeme si zatancovat?" zeptala jsem se. Nic neřekl a šel i se mnou na parket. Začala jsem se otírat o jeho rozkrok zadečkem.
,,Nepůjdeme ke mě?" zeptal se asi po 15 minutách.
,,Můžeme" mrkla jsem na něj. Došli jsme před klub a zalezli do jeho auta. Dojeli jsme k němu domů a on se mi hned za dveřmi přilepil na rty. Chtěl mi rozepnout šaty ale zastavila jsem ho. Nechápavě se na mě podíval.
,,Já první" uculila jsem se. Vzal mě do náruče a vynesl po schodech do jeho ložnice. Povalila jsem ho na postel a začala mu rozepínat knoflíčky košile. On zavřel oči a já ho jednou rukou hladila po hrudi. Druhou rukou jsem z psaníčka vzala uspávací šipku a zabodla mu ji do ramene. Hned usnul. Slezla jsem z něj a znechuceně si otřela rty. ,,Fuj" zabrblala jsem. Šla jsem chodbou a otevírala každé dveře než jsem narazila na pracovnu. Prohledala jsem všechny šuplíky a nakonec jsem flešku našla v posledním šuplíku. Vzala jsem si ji a strčila do zapnutého počítače. Všechno co tam bylo tam být mělo. Ještě jsem na ní stáhla všechny důležité informace a odešla. Flešku jsem strčila do psaníčka a vzala si taxi k hotelu kde jsem přespala.
ČTEŠ
Nepoznal mě...
FanfictionPozná ji? Pozná svou sestru? Co bude dělat když ne? Odejde? Zůstane? Co když jsou ve světě mafie ale ten druhý o tom nemá ani páru? Co když na ní bude Hydra dělat opakovaně pokusy? Přežije tu všechnu bolest ve světě Avengers? Všechno se dozvíte v...